Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:4c7a541eb0="AswinW"]De Z640 is goede set voor je budget. Maar als je de grote broer (Z 560 of de Z 680) hebt gehoord, weet ik zeker dat je doorspaart. Ik heb de Z560 gekocht, nadat ik eerst de Z540 had gekocht (vergelijkbaar vermogen met Z640 alleen 4.1). Weergaloos die grote Logitechs.[/quote:4c7a541eb0]Ik geloof dat je een beetje te laat ben, want hij heeft zoals je leest in de post hierboven al een setje gekocht. Overigens is de z640 een 5.1 set en niet 4.1 zoals jij hierbover beweerd.
Link naar reactie
[quote:5a5eee7993="jbeemen"] nu heb ik de Creative® Inspire™ 6.1 6700 gekocht en ik vroeg me af of ik de boxen ook kan laten afspelen als ik gewoon tv kijk. [/quote:5a5eee7993] Ja, als je 'm goed aansluit ... :P Maarre, ik neem ff aan dat je TV op je PC kijkt m.b.v. een TV-kaart. Maar het geluid zou alleen 2-kanaals moeten zijn omdat zo'n TV-kaart geen 6.1 ondersteunt (zijn immers geen TV-zenders met 6.1 geluid, toch?) :wink:
Link naar reactie
ik kijk tv gewoon op mijn tv en niet op mijn computer.Films die op mijn computer staan kijk ik wel op mijn tv.Dus als ik een film kijk op mijn tv die op mijn compter staat kan ik die wel luisteren met de boxen maar nu wil ik weten of ik de boxen kan gebruiken als ik een film kijk die gewoon op tv is?
Link naar reactie
ik heb zojuist de set boxen ontvangen en aangesloten,maar ik krijg niet uit alle 6 de boxen geluid..Ik heb wel een geluidskaart die 6 kanalen ondersteund.Ik heb namelijk een epox8rda+(Realtek ALC650 6-channel full-duplex integrated sound, with NForce Dolby level decode) Zou iemand me misschien kunnen helpen?
Link naar reactie
[quote:f81473a5b4="jbeemen"]ik heb zojuist de set boxen ontvangen en aangesloten,maar ik krijg niet uit alle 6 de boxen geluid..Ik heb wel een geluidskaart die 6 kanalen ondersteund.Ik heb namelijk een epox8rda+(Realtek ALC650 6-channel full-duplex integrated sound, with NForce Dolby level decode) Zou iemand me misschien kunnen helpen?[/quote:f81473a5b4] windows op 6.1 zetten. [quote:f81473a5b4]Creative Inspire 6.1 6700 70 Watt RMS Euro 79,00 Creative Inspire 7.1 7700 92 Watt RMS Euro 112,00 [/quote:f81473a5b4] Had dan meteen 7.1 genomen :P
Link naar reactie
[quote:718ef81e9d="jbeemen"][quote:718ef81e9d="sdk"]www.creative.com!!![/quote:718ef81e9d] Sorry maar ik kan het niet vinden[/quote:718ef81e9d] misschien een cursus intelligentie proberen en het dan nog een keer proberen, deze keer zonder de !!! in de url :roll: En anders bestaat er google, en in je boekje bij je boxen staat het support adress ook...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...