Ga naar inhoud

Terratec geluidskaart DMX 6 Fire


Aanbevolen berichten

Deze kaart heb ik aangesloten in combinatie met een 5.1 speakerset van Klipsch. Ik heb de nieuwste driverversie en de nieuwste software voor het controlpanel geinstalleerd. In configuratie>geluiden allles ingesteld op DMX en 5.1 speakerset gebruiken. In het terratec controlpanel>surround staat Sensaura 3D gebruiken ingeschakeld. Dit moest omdat de wave geluiden niet weergegeven werden. Nu staat ingeschakeld 5.1 speakers. Althans het vakje is blauw. Nu dus wel alleen werken er van de 6 speakers alleen de sub en de 2 frontspeakers. De rest geeft geen geluid weer zowel met een cd of een spel. Alle 6 speakers werken correct want via het controlpanel is dat te contoleren. Als je op de betreffende speaker klikt krijg je een ruis en wordt de speaker groen. Ik kan met geen mogelijkheid meer die Sensaura uitschakelen. In het bijbehorende vakje staat een kruisje. Volgens de handleiding stuurt die ook alleen maar die 2 frontspeakers en de subwoofer aan. Maar ik wil de rest ook graag horen. Als OS gebruik XP-Pro. Moederbord Asus A7V266, videokaart Leadtek Winfast 200 tdh, processor Athlon XP 1800+, geheugen 768 mb ddr. Ik heb alles al een keer gede- en ge-installeerd. Wie weet er een oplossing?
Link naar reactie
:D as je sensura uit wlit setten moet je wel eerst stoppen met je programma sensura moet je eigenlijk alleen gebruiken bij spelletjes maar zoals ik het n beetje begrijp wil je ook je muziek over alle kanalen horen, ik heb zelf n 4.1 setje aangelsotne op mijn 6fire en t werkt gewoon.... set ik m op 5.1. (zonder overigens dat r n centre is aangesloten, geeft tie alle speakers weer behalve die van de centre (je ziet de meters uitslaan) mmmmm vaag :cry: zal eerdaags ook s n echt 5.1 setje aansluiten ff kijken wat tie doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...