Ga naar inhoud

vcd branden met nero


Aanbevolen berichten

Ik lees in deze forums dat met nero goed vcd's te branden zijn. Mij lukt het maar niet. Als ik kies vcd om een compilatie te maken. kom ik in het compilatie scherm en wil de foto's slepen naar het venster op het moment dat ik muisknop los laat springt mijn beeld terug naar het buroblad, ik heb alle instellingen goed gecontroleerd maar niets helpt. Ik brandt met Nero 5.5.8.1. Het is bijgeleverd bij de aankoop van mijn brander, en zijn dit wel de originele versies van dergelijke programma's? Ik wordt er een beetje radeloos van omdat ik al een hele tijd bezig ben. Wie kan mij helpen. groeten ton magielse. :cry:
Link naar reactie
Ik heb hier ook niet zo'n goede ervaring mee, vaak haperend beeld. Ik maak nu mijn films in pinnacle studio 8 en vanuit dit programma kun je rechtstreeks DVD, SVCD en vcd's branden. Ik heb al diverse SVCD gemaakt en gaat perfect. Ik brand wel op 1 voudige snelheid om fouten te voorkomen. Syst. P3 1ghz, 384 mb, 30 en 60 GB HD, plextor 24X brander.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...