Ga naar inhoud

Whirlpool Texas 1400 geen stroom


Lotje-Wels

Aanbevolen berichten

Vanmiddag is onze whirlpool Texas 1400 wasmachine er, tijdens het draaien van een was, mee opgehouden! Niks doet het meer! Geeft geen stroom meer. Aan het stopcontact ligt het niet (gecontroleerd) We hebben het filter schoongemaakt een het restwater in de trommel leeg laten lopen. De rotor is helemaal schoon en draait goed. Wat kan dit zijn? Zou er iets zijn doorgebrand in het apparaat?
Link naar reactie
Bij mij precies hetzelfde, echter heb ik een whirlpool arizona 1400 (4 jaar). geeft geen stroom of niks en ligt ook niet aan stopcontact. Heb nu de wasmachine open geschroefd en ik verwacht dat er een of ander relais stuk is ofzo... weet echter niet hoe ik kan controleren of deze nog werken. er knippert geen lampje of niks. Gewoon geen stroom. De deur sluit wel gewoon goed.
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
gistermiddag is onze whirlpool Texas 1400 wasmachine er, tijdens het draaien van een was, mee opgehouden! Niks doet het meer! Geeft geen stroom meer. Aan het stopcontact ligt het niet (gecontroleerd) We hebben het filter schoongemaakt een het restwater in de trommel leeg laten lopen. De rotor is helemaal schoon en draait goed. Wat kan dit zijn?
Link naar reactie
gistermiddag is onze whirlpool Texas 1400 wasmachine er, tijdens het draaien van een was, mee opgehouden! Niks doet het meer! Geeft geen stroom meer. Aan het stopcontact ligt het niet (gecontroleerd) We hebben het filter schoongemaakt een het restwater in de trommel leeg laten lopen. De rotor is helemaal schoon en draait goed. Wat kan dit zijn? Weet iemand iets??
Link naar reactie
dit is een printplaat van een whirpool wasmachine die ook in 1 keer de geest gaf https://picasaweb.google.com/108571110932927437193/April7201602# ik heb de omcirkelde componenten vervangen plus de 2 diodes naast elkaar en hij functioneerde weer volledig als je goed kijkt kan je de schade wel zien

Met vriendelijke groeten, Tukkertje

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Jammer dat je het een monteur hebt laten vervangen. Vaak is de printplaat wel te repareren door het vervangen van een weerstandje en een IC-tje (vaak een LNK304PN of LNK304GN) en soms nog wat, zie de foto van Bennie. Kost je minder dan een tientje als het lukt (en zo niet, kan je hem altijd nog laten vervangen :) Zie bijv. http://www.maakmijnwitgoed.nl/content/7-stappenplan-zelf-lnk304-weerstand-vervangen

Klusser - Motormuis - IT-er - Fotograaf - Gadgets liefhebber - Techneut - Nieuwsgierig - ...

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...