Ga naar inhoud

Juiste aansluiting cd-brander


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by plextor: ik heb noch een tip. koop een scsi kaart en een scsi brander en scsi cdrom. een plexwriter en een ultraplex max 40. dat werkt pas perfect :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:.

Mooi voornemen voor 2002 ja! Voor degene die hier serieus over nadenken: het is ietwat duurder dan de standaardoplossing.

Ik bedoelde het heus niet allemaal zo erg maar de eerste twee replies van Plextor en mij waren toch erg duidelijk. Een van deze twee worden toegepast. Ik heb zelfs nog uitgelegd wat de voordelen van elk zijn. Toen kwam er dus weer zo'n vraag......Tja, wel een beetje dom geweest, zou Maxima zegggen! :grin: :grin: :grin:

Een voorspoeding 2002 mensen, en moge jullie maar de beste configuratie uitvinden!

------------------ Ik zeg maar zo: zeg maar niets.....

[This message has been edited by Bullboom (edited 31-12-2001).]

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jammer dat plextor (die volgens mij toch wel een intelligent persoon is) nu zo reageert. Hij heeft gewoon mijn voorlaatste melding niet goed gelezen. De platte kabel zelf is inderdaad lang zat. Het is echt zo dat dat 2 stekkers die Niet op het mobo worden aangesloten maar op de randapparatuur, te dicht bij elkaar zitten om de afstand van HD tot dvd of van HD tot brander te overbruggen. De brander en dvd zitten bovenin de kast, de HD halverwege en de ide-aansluitingen zitten onderin de kast. Maar laat maar allemaal, ik ga wel terug naar mijn leverancier, en ik betaal er wel voor. Errug behulpzaam allemaal, terwijl ik toch van de eerste tot de laatste melding gewoon serieus geweest ben.

------------------ Groeten

[This message has been edited by Schiplap (edited 31-12-2001).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Schiplap: Jammer dat plextor (die volgens mij toch wel een intelligent persoon is) nu zo reageert. Hij heeft gewoon mijn voorlaatste melding niet goed gelezen. De platte kabel zelf is inderdaad lang zat. Het is echt zo dat dat 2 stekkers die Niet op het mobo worden aangesloten maar op de randapparatuur, te dicht bij elkaar zitten om de afstand van HD tot dvd of van HD tot brander te overbruggen. De brander en dvd zitten bovenin de kast, de HD halverwege en de ide-aansluitingen zitten onderin de kast. Maar laat maar allemaal, ik ga wel terug naar mijn leverancier, en ik betaal er wel voor. Errug behulpzaam allemaal, terwijl ik toch van de eerste tot de laatste melding gewoon serieus geweest ben.


We moeten ons diep schamen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Mad Dog: Hoi,

Als je ,A.E. Visscher, nu direct in de eerste post had aangegeven waarom je e.e.a. veranderd zou willen, was de discussie niet nodig geweest. Hieruit blijkt maar weer helder vraag, duidelijk antwoord, echter door het verplaatsen van e.e.a. had je de problemen kunnen oplossen.

Suc6 Dirk

PS Gelukkig Nieuwjaar


wat een mooie dikke brommer heb je. een gezond 2002 :grin: :grin: :grin: :grin:.

Link naar reactie
Gezellig hier.

Is het niet zo, dat je ata33 brander (als ie niet pio4 is) je ata100 HD afremt? (als ie dan op een ata100 controller zit)

Dus toch je HD alleen op primaire en de DVD en Brander delen op de secundaire? En dan gewoon niet on-the-fly branden? Kan jouw die paar minuten nu schelen dat hij er langer over doet? (tenminste als je maar af en toe brand)

Beter is natuurlijk gewoon een PCI ata-100 kaartje kopen en alles alleen op een kanaal zetten.

Vraagje, kun je je raid controller op je mobo hier ook voor gebruiken? (dus bv. je brander op die raidcontroller zetten?)

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Schiplap: Volgens mijn leverancier (waar ik morgenochtens langs ga) kun je de RAID connectors gebruiken als normale IDE-controllers. Je moet dit in de bios instellen. Je hoort het wel als het bij mij gelukt is, want ik wil inderdaad de HD, de DVD en de writer als master aangesloten hebben.


En? gelukt?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...