Ga naar inhoud

Videokaart, beeldscherm, Driver?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb een zwaar probleem. Ik heb mijn windows opnieuw moeten installeren omdat ik een keer een verse install wou. Sindsdien flikkert het beeldscherm elke keer op zwart in windows, compleet willekeurig. Kan er geen peil op trekken wánneer het precies gebeurt. Voeding : OCZ 750 Watt Videokaart ; Radeon 6850 Mobo ; Asrock Extreme 3 Rev 3 Processor ; Core I5 2500k Schijf ; Crucial M4 128gb ssd Geheugen : 8gb corsair Draait op windows 7 ultimate. Heb de pc al een tijdje, nooit problemen gehad tot ik dus mijn windows opnieuw geinstalleerd heb. De PC staat inmiddels wel in een andere woning, misschien dat dit het probleem kan zijn? Ik heb de drivers geupdate, chipsetdrivers zijn up to date, beeldscherm driver (samsung syncmaster t220) geinstalleerd, voeding werkte altijd zonder problemen, heb de videokaart in het andere pci-e slot geprobeerd, er is niks mis met de DVI kabel, dus mijn opties raken eigenlijk een beetje op. Heeft iemand nog suggesties of dezelfde ervaring? Mvg
Link naar reactie
Heb het scherm nu even op een andere pc aangesloten, geen problemen verder. Zou het nog kunnen liggen aan de stroom die het scherm krijgt? De voeding is gewoon goed maar de pc staat nu in een wat kleiner huisje naast een grote woning , wat allemaal op dezelfde stroom zit. Ik had het gevoel dat het aan windows 7 lag, maar op deze pc waar ik het scherm nu op heb zitten zit ook windows 7 en hier geen enkel probleem. Dus ik ben toch bang dat het de videokaart is. Hopen dat er nog garantie op zit. Iemand anders nog ideëen? Gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...