Ga naar inhoud

HDMI kabel videokaart>monitor


Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung P2470 monitor en een MSI HD6950 videokaart.Als ik een hdmi kabel gebruik als aansluiting,dan is het niet beeldvullend en de kwaliteit lijkt ook minder.Zijn er nog instellingen die veranderd moeten worden in Windows 7?. Edit:In apparaat beheer staat de monitor als pnp-beeldscherm,na installatie van driver staat er wel de juiste monitor maar tekst is nog steeds minder en zwarte rand blijft.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:cec60e9e9e="Singer"]Ik heb een Samsung P2470 monitor en een MSI HD6950 videokaart.Als ik een hdmi kabel gebruik als aansluiting,dan is het niet beeldvullend en de kwaliteit lijkt ook minder.Zijn er nog instellingen die veranderd moeten worden in Windows 7?. Edit:In apparaat beheer staat de monitor als pnp-beeldscherm,na installatie van driver staat er wel de juiste monitor maar tekst is nog steeds minder en zwarte rand blijft.[/quote:cec60e9e9e] Wat ook het probleem kan zijn is: Windows7,persoonlijke instellingen,bureaubladachtergrond,kiezen voor vullen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...