Ga naar inhoud

Kapotte videokaart?


Aanbevolen berichten

Hey Een tijdje geleden als ik een game aan het spelen was kwamen er plots kleurijke strepen op myn scherm en kreeg ik een BSOD. Nu dacht ik dat het eenmalig was maar nu als ik de PC opstart zijn die strepen erook al. Soms start hy wel helemaal op maar zijn er dus die strepen. Ofwel crasht hy bij het windows startup logo en komt er een BSOD. Hier een screenshot van hoe het eruit ziet: [img:72c89e207b]http://www.united-projects.nl/stuff/gpu2.jpg[/img:72c89e207b] Videokaart: ATI HD3870. Weet iemand hoe dit kan verholpen worden of is die videokaart gwn kapot? Alvast Bedankt Jelle
Link naar reactie
[quote:9d9cd926f5="mr-chill"]Hoeveel garantie heb je doorgaans op zo'n videokaart?[/quote:9d9cd926f5] Dat ligt aan de fabrikant en de winkel. Ik geloof dat Asus 3 jaar garantie geeft op hun videokaarten. Standaard zal het denk ik 2 jaar zijn. Kijk maar eens bij Informatique daarbij staat heel mooi de garantie bij de producten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...