anoniem Geplaatst: 23 augustus 2010 Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 Hallo, Ik kom er maar niet achter waarom ik af en toe van die rare vervagingen en strepen op mijn beeld heb. Heb mijn drivers van mijn videokaart al een paar keer opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Het besturingssysteem heb ik tevens een paar keer opnieuw geinstalleerd ook zonder resultaat. Ik zou graag een foto willen uploaden zodat jullie kunnen zien hoe het er uitziet, maar ik weet niet precies hoe dat moet op dit forum. Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.[/img] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2010 Kan zijn dat je videokaart of je LCD scherm kuren heeft. Wat voor een laptop heb je en wat voor een videokaart zit erin? Ik weet dat oudere Nvidia kaarten een produktiefout hebben en dat ze na verloop van tijd kapot kunnen gaan. Dat is oa de 8600 van Nvidia. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Bedankt voor je reactie. Hier zijn mijn specs: http://tweakers.net/pricewatch/245957/acer-travelmate-timeline-8571-943g25n.html#tab:info Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 [quote:a8aea02165="Baaaaas"]Bedankt voor je reactie. Hier zijn mijn specs: http://tweakers.net/pricewatch/245957/acer-travelmate-timeline-8571-943g25n.html#tab:info[/quote:a8aea02165] Zit geen oudere Nvidia kaart in. Ik denk dat het een hardwareprobleem is. Zeker als je hem ook al eens opnieuw geinstalleerd hebt. Ik zie ook dat je laptop nog niet zo oud is. Zo te zien geeft Acer maar één jaar garantie. Dus als hij nog geen jaar oud is, garantie claimen voordat ze moeilijk gaan doen. Wettelijk heb je overigens langer garantie, zie www.consuwijzer.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Heb hem gekocht bij 4launch op 11-12-2009. Er zit dus nog garantie op, maar hoe gaat dit nou precies in zijn werk. Moet ik nu bij 4launch aankloppen zodat zij mijn probleem afhandelen met acer of moet ik bij acer aankloppen? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 [quote:802c631e9b="Baaaaas"]Heb hem gekocht bij 4launch op 11-12-2009. Er zit dus nog garantie op, maar hoe gaat dit nou precies in zijn werk. Moet ik nu bij 4launch aankloppen zodat zij mijn probleem afhandelen met acer of moet ik bij acer aankloppen? Alvast bedankt.[/quote:802c631e9b] Op de website van 4Launch staat bij de klantenservice dat je bij Acer moet aankloppen. [url=http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&ctx2.c2att1=3&CountryISOCtxParam=NL&ctx1g.c2att92=733&ctx1.att21k=1&CRC=4099748498]Acer Service pagina[/url] Hier nog wat extra informatie over garantie: [http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Garantie]Consuwijzer[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen