Ga naar inhoud

Zwart/wit beeld tv


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met een probleem en heb al veel forum berichten gelezen maar kom er nog steeds helaas niet uit. Mijn bedoeling is om mijn laptop aan te sluiten op mijn Tv scherm, dat gaat prima, alleen krijg ik hier zwart/wit beeld op. Het gaat op een kabel met aan de ene kant een scart voor in de tv, en aan de andere kant een s-video en audio voor aan de laptop. Ik heb meerdere scart aansluitingen op de tv en allen geven ze zwart/wit beeld aan. Nu kwam ik erachter dat mijn tv ook een s-video aansluiting heeft, is het dan mischien verstandiger om een s-video ----> s-video en audio kabel te kopen. Het gaat op de s-video stekker met 4 pinnetjes, die in de aansluiting gaat van de laptop die 7 pinnetjes heeft, ik weet niet of dit ook uitmaakt. Alvast bedankt!! Matthijs
Link naar reactie
Heb zelf ook een hele tijd met dat probleem geworsteld. Is een vaak voorkomend probleem. Voor s-video aan beide kanten schijn je (soms/vaak) speciale kabeltjes nodig te hebben, wil je kleur krijgen. Was voor je op zoek om dat terug te vinden, maar ik vond deze, misschien wel interessante (en zeker goedkope!) oplossing: http://camp0s.altervista.org/sVideo/tech.htm Ga 'm zelf ook uitproberen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...