Ga naar inhoud

ATI radeon raadsel


Aanbevolen berichten

Mijn laptop gaf tot voor kort gewoon beeld over mijn lcd tv. Omdat ik niet tevreden was over de beeldkwaliteit ben ik wat gaan rommelen met resolutie, maar ook met instellingen voor een tweede monitor (had ik nooit moeten doen). Het resultaat is dat ik nu geen beeld meer krijg over de tv, behalve als ik [i:915be8bdf3]Het Windowsbureaublad uitbreiden naar deze monitor[/i:915be8bdf3] aanvink van de tweede monitor. Echter dan is er slechts de foto die ik als achtergrond op het bureablad gebruik te zien. Ik wil dit uiteraard weer terugdraaien naar hoe het was. Gewoon 1 monitor en Dualview gebruiken om naar tv te schakelen. Ik heb alles geprobeerd. ook de ATI driver opnieuw geinstalleerd. Helpt niet. Wat nu?
Link naar reactie
[quote:d66e15b305="Lektroluv"]probeer eens via een systeemherstel als dit nog mogelijk is...[/quote:d66e15b305] Ik heb eerst nog dit geprobeerd: Als ik via apparaatbeheer op vorig stuurprogramma klik dan wordt gevraagd naar het bestand [u:d66e15b305]ati2mtag.sys op ATI Technologies Inc. Installation DISK (VIDEO) is nodig[/u:d66e15b305] Ik heb de installatie cd in de sleuf gedaan, maar dan krijg ik nog dezelfde melding, hetzelfde geldt voor de Drivers cd. Waar en hoe vind ik dit bestand? Wat ik ook zou kunnen doen is eerst de driver deinstalleren, maar ik ben bang dat ik dan geeld beeld meer heb en helemaal niets meer kan doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...