Ga naar inhoud

ATI Radeon Xpress 1100 loopt niet optimaal


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een paar maanden geleden een laptop aangeschaft (Intel Pentium dual core Inside) met dus een [b:7e9eadcb7b]ATI Radeon Xpress 1100[/b:7e9eadcb7b]. Ik speel al 6 jaar het spel Unreal Tournament (UT1 / UT99) hoe je het wilt noemen... alleen hij draait niet goed op mijn laptop. Het is een spel uit 99 en heeft niet echt speciale graphics... ik speel het met OpenGL (Direct3D is echt niet te doen) Klopt het dat deze grafische kaart gewoon bagger is of is er iets dat ik kan doen? als OS heb ik vista 32bit (upgrade) en de normale ATI driver voor onboard graphics card is geinstalleed vanaf de ATI website. Tja misschien is het antwoord heel simpel en kan ik verder niets doen dan houdt het op! P.S. kan deze ook overclocked worden? Grt, Koen
Link naar reactie
[quote:e425d9ccf1="gerben"]Tsja, het is lichte onboard graphics, dus je kunt er sowieso niet al te veel van verwachten. Probeer eens op 800x600, en stel het spel verder zo laag mogelijk in. Helpt dat niet, dan is het over en uit. Laptop inruilen, of geen spellen spelen.[/quote:e425d9ccf1] Ja dat had ik inderdaad al geprobeerd. dan houdt het inderdaad op. heel erg bedankt voor de snelle reactie
Link naar reactie
[quote:d5a7c6eba8="Vandread"]Tevens maakt Vista het onnodig zwaar voor de GPU denk ik, oud spel + zwakke GPU zorgen ervoor dat het verre van optimaal werkt.[/quote:d5a7c6eba8] Ja dat is het probleem, ik heb XP op mijn computer gezet, en die detecteerd niet automatisch de ethernet controller. dus ik kan niet naar internet om drivers te zoeken. de driver CD van Asus kan alleen gebruikt worden op vista. ik wil zowieso liever naar XP.
Link naar reactie