Ga naar inhoud

videokaart geeft geen beeld


Aanbevolen berichten

Hallo, een nieuw aangeschafte videokaart geeft bij het opstarten geen beeld, alleen van de interne grafische chip (intel 945). Ik heb deze ook al uitgeschakeld in de bios, deze ook geUpgrade, werkt niet. Het is een nvidia 8400GS, pci-e. Overige specs: Asus P5GZ-MX, 380watt voeding. Er zit een controlelampje op de videokaart die wel brand, fan draait ook. En ik kan in het boekje van het moederboard niet zien of het pci-e slot misschien geactiveerd of iets moet worden. Weet iemand raad??
Link naar reactie
Het lijkt me niet dat je nog iets op je mobo moet veranderen. Het enige mogelijke wat ik nog kan bedenken is een jumper op je mobo veranderen. Maar als je in je BIOS dit al kan regelen lijkt me dat niet echt voor de hand liggend. Heb je de mogelijkheid om een andere kaart te proberen of deze kaart in een andere pc te hangen en kijken of ie 't dan wel doet? Ik heb net ff je manual gelezen van je mobo en las het volgende: Set the XJ1-5 jumper to x 1 mode (pin 1-2) if your graphics card can not run in x4 mode. Staat op blz 22 en 24 van je mobo manual. Daar op blz 24 zie je ook een plaatje van de jumper settings. suc6 :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...