Ga naar inhoud

tweede beelscherm (laptop naar LCD/Plasma)


Aanbevolen berichten

allereerst wil ik niet als nieuwkomer gelijk beginnen met het stellen van vragen, echter heb ik al een gedeelte van het forum doorgenomen maar geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag situatie ik beschik momenteel over een notebook, (Acer aspire 1804 wsmi) ik weet hoe mijn instellingen moeten staan om op 2 monitoren beeld te hebben. nu wil ik mijn laptop voorlopig nog blijven gebruiken echter wil ik in de toekomst een server wegzetten. ik wil dus een LCD of Plasma aan de muur hangen en deze draadloos met de laptop verbinden (het gaat erom dat het beeld net zo scherp is op mijn nieuwe tv als op mijn laptop) op deze manier kan ik hem als tv/schilderij gebruiken maar ook als beeldscherm voor de computer, ik wil met mijn draadloos muis en toetsenbord gewoon aan tafel kunnen werken maar ik wil dat mijn beelscherm aan de muur hangt 1 wat kan ik het beste kopen onder de 1000 euro Plasma of LCD 2 Wat is een goede grote voor een beeldscherm aan de muur ik heb een tv gezien LCD van 42 inch dit lijkt me groot genoeg, echter heb ik geen idee of fit duidelijk doorkomt van mijn systeem op de monitor )leesbaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...