Ga naar inhoud

vervangende monitor voor de HDTV


Aanbevolen berichten

NT scherm, je zult wel TN matrix bedoelen. De meeste schermen zijn TN en ze zijn goedkoop. 22" reviews: http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/22inch_12.html#sect0 Wil je in ieder gevel 1024x768 draaien, neem dan een tv. :P Wat is dat nou weer voor belachelijke resolutie. Met een rode pixel is zowat het hele scherm rood.
Link naar reactie
ja.. :oops: foutje.... ik was nog in de ban van die hdtv met een resolutie van 1280 x 720. die daarnaast geen enkele andere ondersteund. waardoor ik in games altijd gehannes heb. de meeste games staan standaard op 1024 x 768. maar je kan ze natuurlijk hoger zetten met bestaande resoluties die de monitor ook ondersteund. op een 19" CRT draai ik 1024 x 768 :lol: met nt bedoel ik inderdaad TN da's glans en niet mat. een standaard TFT is mat. ik wil een glans scherm, omdat ik het beeld helderder vind. net als met mijn hdtv kan ik er in feite naast staan en zie ik nog alles. ipv een zwart gat.
Link naar reactie
ja dat scherm heb ik ff in huis gehad. mijn moeder heeft er toen ze hier was zo een gekocht. echt een vet scherm! zo geweldig mooie kleuren en het uiterlijk spreekt me ook erg aan. ik zal wel even kijken hoe of wat. maar meer keuzes wil ik niet, het is of die HP of die Samsung. anders word het weer zo'n eindeloos uitgezoek tussen kwaliteits apperatuur waar ieder zo zijn/haar voorkeur voor heeft. ik heb nu keuzes uit 2 die zeker goed zijn en dat vind ik voldoende. thanks every one.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...