Ga naar inhoud

Hoe Maak ik me Videokaart Snel


Aanbevolen berichten

Hallo Mensen Ik Vraag Me af Hoe ik Me Videokaart Sneller Maak Voor Gamen . Ik heb wel is Atitools gezien maar nog nooit gedownload ze zeggen dat je daar beter Grafische kwaliteit krijg en meer snelheid krijgt . moet je dan ook de driver van ati installeren en ook atitools installeren. maar in ieder geval ik wil dat ik beter performance heb in gamen . ik heb een Ati Radeon X1650 Pro AGP Versie
Link naar reactie
Met atitool kun je overklokken. Maar stel je er niet teveel van voor. Je hebt een middelmatig kaartje. Dus al presteert die daarna 10 of 20% beter, dan is het nog steeds niet bijzonder. Verder is het nogal afhankelijk van de rest van je systeem, wat je qua prestaties kunt verwachten. En afgaande op de videokaart, zal dat ook wel niet zo bijzonder zijn.
Link naar reactie
ik wilde ook kijken wat er nog te maken viel van mijn oude radeon 9250 door hem te gaan overklokken met atitool, alleen is het heel gevaarlijk schijnt het, je kunt er je pc mee verprutsen en over die betere performance in games wilde ik nog zeggen dat de agp bus van je kaart een grote bottleneck is. als je echt goede prestaties met games enzo wilt hebben moet je eigenlijk een moederbord met pci-e hebben, dat is veel sneller
Link naar reactie
je pc mee verprutsen is overdreven. Wil je echt heeel veel pech hebben dan sloop je je videokaart, maar 99% van de gevallen loopt hij gewoon vast als hij te warm wordt en reboot hij. Dat de APG bus veels te langzaam is is ook vrij onzin. Voor een 8800GTX ja, die zou tegen de grenzen van een AGP bus aanlopen, maar voor een X1650Pro is daar helemaal geen sprake van. Zo presteert een X1950Pro AGP niet veel anders dan een X1950Pro PCI-E.
Link naar reactie
[quote:e13055fcaf="arjant2"]je pc mee verprutsen is overdreven. Wil je echt heeel veel pech hebben dan sloop je je videokaart, maar 99% van de gevallen loopt hij gewoon vast als hij te warm wordt en reboot hij. Dat de APG bus veels te langzaam is is ook vrij onzin. Voor een 8800GTX ja, die zou tegen de grenzen van een AGP bus aanlopen, maar voor een X1650Pro is daar helemaal geen sprake van. Zo presteert een X1950Pro AGP niet veel anders dan een X1950Pro PCI-E.[/quote:e13055fcaf] misschien moet ik toch maar wat meer met hardware bezig gaan om mn kennis bij te spijkeren, tot nu toe bijna alleen met software bezig geweest :wink:
Link naar reactie
Dit Is Mijn Systeem Ati Radeon X1650Pro kloksnelheid Kloksnelheid - Chip : 590 MHz Kloksnelheid - Geheugen : 800 MHz Windows Vista Ultimate Pentuim 4 proccesor 3.00Ghz Geheugen 1024mb Hardeschijf 300GB Windows Vista Ultimate Score Proccesor 4.2 Geheugen 4.6 Grafisch 4.4 Grafische weergave voor spellen 5.0 Primaire Vaste Schijf 5.3 Basis Score 4.2 Wat kan hier aan Verbeter en wat moet ik kopen om Performance omhoog te halen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...