Ga naar inhoud

Geen beeld meer:(


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Na de herinstallatie van Windows XP Pro, krijg mn monitor geen signaal meer, en blijft zwart(stand-by) Heb al verschillende dingen geprobeerd, bios resette (jumper verplaatsen, batterij eruit tog?) helpt niet, ram video kaart erin/eruit gehaald, niets help tot nu toe, Specs, Asus P5LD2 mobo GIG ddr2 ram 2 dvd(brander) eerst 1, nu 2 hard discs, (nieuwe er ook al uit gehaald, help niet) XFX 8800GTS XXX 320MB, (Waarom ik XP opnieuw heb geinstallerd, vaak als ik mijn pc opstartte gaf hij na xp-boot scherm, ging hij op zwart, usb 2.0 deed het niet meer snel, harde schijf vol met troep, ENZ. ENZ, Hoop dat jullie me kunnen helpen, vakantie, net nieuwe videokaart, dacht ik even een relaxt weekje te hebben :(:( Alvast bedankt
Link naar reactie
Nee, ik krijg helemaal niets, geen bootscherm niets, ik heb mn bios al geriset, ik ben ten einde raad, de winkel waar ik mn pc heb gekocht is nouja, "Niet echt vriendelijk" En geloof me dat is zeeeeer zwak uitgedrukt. maar als het eropaankomt, kan ik mijn garantie opeisen, maar ik heb mijn pc NU nodig, dit is een oude, 500MHz ofzo. weten jullie misschien wat het kan zijn, een support nummer, niet van €1,00/M ofzo, kan het aan mijn videokaart liggen of aan mijn mobo, voeding, of wat, ik heb geen boksje op mijn mobo, en als ik er 1tje opzet doet hij het niet. en ik kan niets testen, in deze pc is alles anders, wat mij nu wel is opgevallen, als ik mijn monitor aanzet en pc uit, piept hij, no signal, zet ik mn pc dan aan(vga kabel aangesloten, vga gaat via d-sub adaptorje, ook al 2 geprobeert,) piept hij nog een keer, ook no signal, maar dat zou hij tog niet doen als een van mijn onderdelen gestorven is, verder hoef je tog geen cdspeler/hdd aangesloten te hebben om beeld te krijgen ??? ik wil niet te veel kutten met mijn hardware, zoals cpu uitbouwen, mobo uitbouwen. verder ben ik vrij goed met pcs-software enz, maar als ik zelfs geen beeld krijg, kan IK niets meer ondernem, Achja, sorry voor het vele leeswerk, Bedankt voor de Reacties tot nu toe, Hopen dat jullie me kunnen helpen met dit probleem :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...