Ga naar inhoud

weer video kaart


Aanbevolen berichten

De FX5500 is een videokaart van 2 generaties terug. Belachelijk dat die nog in de verkoop zijn. Qua prestaties kun je er niet echt zwaardere spellen mee spelen dan Sims2, maar voor videobewerking maakt de videokaart trouwens niets uit: dat hangt meer af van de processor, hoeveelheid intern geheugen en snelheid van de harddisk(s). Lokale computershops zijn vaak relatief duur omdat ze weinig verkopen, met een gedateerd assortiment zitten en dus hoge marges moeten doorberekenen aan de klant. Plaats anders ff hier de gehele configuratie met de prijs erbij, dan kijken we ff naar een moderner alternatief voor dezelfde prijs.
Link naar reactie
Dit is het systeem zoals het te koop is: Mocht je een beter adres weten, dan hoor ik dat graag........... Intel Pentium 4 630 (3,0 GHz, S775, 2MB) 1024MB DDR Onboard sound, LAN, 6x USB 2.0 Hauppauge PVR150 MCE Microsoft Remote Control UK Microsoft Windows XP Media Center Edition Geforce FX5500 (256MB, tv-out) 200 GB (8MB, 7200 rpm) DVD+/-brander 16x (4x Dual Layer) Silverstone SST-LC03B Logitech draadloze muis & keyboard [b:4020a8e027]Prijs 1099,- [/b:4020a8e027]
Link naar reactie
Ow wach ff, je zoekt zo'n Media Center PC om op je HD LCD televisie aan te sluiten? Acer heeft onlangs de [url=http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?sp=page3&dau22.oid=16889&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&CountryISOCtxParam=NL&LanguageISOCtxParam=nl&crc=844749252]Aspire iDea 500[/url] uitgebracht. Misschien is dat wel iets voor jou. [url=http://www.centralpoint.nl/frame.php?url=/info.php%3Fbrand%3DAcer%26product%3D98.IVB7Z.THM%26ref%3D3]CentralPoint[/url] of [url=http://www.icomputers.nl/product_detail.asp?A_ID=6634&SSS_ID=&SS_ID=855&S_ID=460]iComputers[/url]
Link naar reactie
Ja die acer lijkt heel goed. Zoiets is precies de bedoeling. Helaas heb ik het LCD scherm alweer zo'n jaar geleden gekocht en weet eigenlijk niet of hij HD is voorbereid. Wat ik wel zie als ik de HD camera hierop aansluit, dat de beelden er prachtig uitzien. Zeer gedetailleerd en mooi van kleur. Heel anders in ieder geval als met DV.
Link naar reactie
[quote:c785f96bc8="Obi-wan-kenobi"][quote:c785f96bc8="arjant2"]dat is nou net niet een goed idee want dan vervalt de garantie bij dell....[/quote:c785f96bc8]Is dat zo? Dan wissel je die kaarten toch weer terug? :P[/quote:c785f96bc8]is de kast niet verzegeld dan? ik heb geen dell maar begreep dat die verzegeld waren, kast open, garantie weg.
Link naar reactie
[quote:f11b5f8ec9="arjant2"]is de kast niet verzegeld dan? ik heb geen dell maar begreep dat die verzegeld waren, kast open, garantie weg.[/quote:f11b5f8ec9]Dat is bij Dell systemen van de vorige eeuw denk ik. Een schuifje aan de bovenkant van die kast opzij en je draait het zijpaneel eraf. Design is ook schroefloos. En de handleiding van Dell laat goed zien hoe ze zelf makkelijk upgrades kan doen!
Link naar reactie
[quote:5ecebf965d="werner gerth"]Kan ik bij de Acer de optische ingang naar het LCD scherm gebruiken ?[/quote:5ecebf965d]Optisch? Bedoel je niet gewoon digitaal? Hangt ook van je LCD scherm af wat voor aansluitingen die heeft. DVI of HDMI is gangbaar en die Acer heeft ze dus allebei. [u:5ecebf965d]I/O Video Interface[/u:5ecebf965d] 1 x DVI-I output 2 x S-Video: one " Input " (front), one " Output " (rear) 1 x HDMI output 2 x Composite RCA: one " Input " (front), one " Output " (rear) 1 x Set of Component (Y Pb Pr) 2 x SCART: one " Input " (S-Video, CVBS, Stereo), one " Input/Output " (System’s CVBS, Stereo output and 2nd S-Video, CVBS, Stereo input) TV antenna Input and Output VGA output with DVI to VGA adapter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...