Ga naar inhoud

200 Euro Videokaart


Aanbevolen berichten

ow hehe heb ik net 50 minuten zitten downloaden, ik zal hem ff 3dmark03 downloaden en dan ff proberen te overclokken, ik moet hem dus 25hmz per keer maar moet ik het pc dan weer opnieuw opstarten of gewoon apply doen en dan weer dat tool opstarten en dan nog en keer 25 hmz er bij doen? en met artifacts bedoel je paarse kleuren en dingen die niet kloppen ? want ik dacht dat ik las van geheugen krijg je kleuren die daar niet horen en met core snelheid dan crasht je systeem toch ?
Link naar reactie
ik heb het geprobeerd met het ASUS tool maar dat werkt niet. Score in 3dmark03 was eerst 2720 en na het zogenaamd overclokken 2687 :( ik weet niet waarom het niet werkt, ik doe het volgende ik start het tool op, ik voeg er 20 mhz bij want meer kan ik niet in 1 keer doen, dan doe ik Apply/test en dan druk ik met rechte muis knop en doe ik start overclokked setting bij het opstarten van het pc, en start het pc opnieuw op dan start ik die tool weer op, en hij staat dan weer bij 350 terwijl ik hem van 350 op 370 had gezet, dus hij gaat automatisch terug.
Link naar reactie
hmz dat weet ik helaas niet, ik gebruikte ASUS smart docter, maar dat werkt niet echt goed, en ik denk ook dat bij het overclokken naar 500 hmz niet zo veel gaat helpen qua games ( wel wat maar denk niet dat het al te veel is ) Maar dat kan ik dus helaas niet uit testen, ik kan idd zon andere tool downloaden maar ik denk dat ik gewoon ga wachten tot dat ik en nieuwe videokaart kan aanschaffen, dus even om het af te ronden, het beste kaart wat je dus voor 220 kunt halen + verzendkosten is en X800gto2. Iedereen bedankt!
Link naar reactie
Score in 3dmark03 zonder overclokken was eerst 2720 en na het zogenaamd overclokken 2687 (wat niet gelukt was met asus tool ) volgende score gehaald 2709 met Rivatuner dit was met core op 385, nu staat de core snelheid op 434 en heeft de volgende score gehaald 2721. het is helaas niet veel (of ik moet iets verkeerd hebben gedaan maar hij staat nu op apply overclokcing at windows startup:startup setting: 434/550hmz) dus ik denk dat ik alles goed heb gedaan, ik kan het kaart niet op 500 hmz zetten of kan wel, alleen geeft riva tuner en en uitroep teken aan ! dus ik laat dat met rust :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...