Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

Inderdaad ja. Zonder FSAA en Anisotropic filtering had ik al eerder 5213 punten gehaald, maar toen was de kaart geklokt op 365/317. Dit is zoals ik mijn pc dagelijks continue gebruik: games, internet, DVD etc. Dus daar moet 3dmark dan ook maar mee leven :wink: Ik ben daarentegen benieuwd wat jullie halen met beeldverbetering aan, dan heb je pas een "real life" vergelijking! Of speelt iedereen zijn games zonder FSaa en Aniso?
Link naar reactie
Ok, als je de topic voor "raw speed" bedoeld hebt zal ik morgen (zit nu lekker naar een Bob Marley concert te luisteren...) wel ff zonder beeldverbetering draaien, ben zelf ook wel benieuwd. Gooi ik meteen de nieuwste drivers enzo erop. Wil ik toch nog ook wel eens weten wat jij (jullie) met 4x FSAA en 8x Aniso halen, als het niet teveel moeite is :wink: Of misschien een UT 2003 benchmark topic met alles op "maximaal" ernaast, voor een "real life" score?
Link naar reactie
//CV 3dmark '03 word in zijn geheel gedraaid omdat de score moet zijn behaald op een stabiele pc. Plus dat een aantal tests zoals Fillrate e.d. ook itteressant zijn ook al hebben ze geen invloed op de score. //BVK Ik dacht dat het behoolijk duidelijk was dat het om raw speed ging, waarom denk je dat er een Top 5 van de hoogste score's is. niemand die hier ze score met FSAA of ANISO post, alleen jij :-? Begin een UT2003 benchmark topic of een 3dmark '03 Aniso/FSAA topic als het graag wilt weten. Ik doe niet mee in ieder geval. (geen intresse) Einde discussie nu alleen nog scores.!
Link naar reactie
[quote:27feeaf43d="Sauron II"]Vandaag eindelijk mijn Ati Radeon 9500 128 binnen gekregen :D en meteen maar de test gedraaid. Mijn score is 2626. Is dit een beetje een redelijke score? Gedraaid op een AXP2000+, met 896Mb SD-Ram(133) en een R9500. Alles in de standaard settings, dus niets ge-OC. http://service.futuremark.com/compare?2k3=1215575[/quote:27feeaf43d] Nette score, ondanks dat je de goede build nog niet hebt. Ik haalde ook ongeveer zoveel punten (3000) toen mijn Radeon 9500 nog standaard liet draaien. Omdat jij de non-pro 128mb versie hebt kan je er een radeon 9700 van maken als hij aan de eisen voldoet. Daarvoor moet je even in de FAQ op dit forum voor kijken. Turbulence heeft daar een groot stuk erover geschreven hoe dat moet. BTW, waar heb je hem gekocht, ze zijn namelijk haast niet meer te krijgen.
Link naar reactie
[quote:e5e82a3cf3="Sauron II"]:oops: Ik heb de build 330 installed en de kaart ingesteld op 'hoge prestaties'. Toeval kom ik op de exact dezelfde score uit als eerst. Het is btw een np RD. http://service.futuremark.com/compare?2k3=1215707[/quote:e5e82a3cf3] Normale score hoor voor een NP. Moet je even de Omega drivers instaleren. kijken of de Hacked Radeon 9700 drivers werken. die doen wonderen mitst de goeie kaart (zie FAQ r9500 - 9700 mod)
Link naar reactie
[quote:27ebe31341="royzwiers"]ik heb ook die soundcart en ik kan de eerste 2 tests wel gewoon draaien. vaag :-? oja werk je system specs ff bij een radeon 9500 staat wat beter :)[/quote:27ebe31341] Jij hebt een "SoundMAX Digital Audio" volgens 3dmark '03 die is beter dan een standaard "Avance AC97 Audio" kaart die Sauron II heeft. Om alle Sound testen te draaien heb je een nVidia soundstorm, Soundblaster Audigy of Audigy II nodig. (ik heb een Audigy II)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...