Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Moet voor een kennis een videokaart kopen. Hij heeft er geen verstand van....Voor niet veel geld, belangrijkst is geloof ik films kijken (dit doet hij nu met tv out op televisie) en tekstverwerken (2D) Geen spellen, niet veel althans. Ik stelde hem voor: Radeon 9100 (er staat Low-Profile bij) Geforce 4 MX 440 Radeon 7500 welke is het best? Zijn systeem is pentium 3.128 mb geheugen.
Link naar reactie
Opzich een 7500, als films kijken het belangrijkst is... Wil hij echter ook nog een beetje gamen, is misschien de 9100 een betere keuze. Ik wilde ook even kwijt dat low-profile niks met de snelheid van een kaart te maken heeft ofzo, als je dat dacht, dit is een wat dunnere kaart zodat in sommige moederborden de PCI-slot niet geblokkeerd wordt door de videokaart in het AGP slot...
Link naar reactie
Jawel, maar omdat er stond 'het belangrijkst is [u:436a05494f]geloof[/u:436a05494f] [u:436a05494f]ik[/u:436a05494f]' films kijken, leek het mij (ons, inc. Zjarl) beter als die persoon nog zou willen gamen (staat 'niet veel spellen' dus je weet maar nooit...) de 9100 te kiezen. Trouwens, is het niet zo dat de TV-out van Ati een stuk(je) beter is dan die van Nvidia? Dan kan hij sowieso beter gaan voor één van de ATI kaarten, ook al is de 440 MX iets goedkoper...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...