Ga naar inhoud

BSplayer kan ondertitel niet op tv weergeven


Aanbevolen berichten

In BSPlayer kan je een vinkje plaatsen bij "Draw OSD Messages to Overlay". Dit kan je vinden door rechts te klikken in de film. Dan "Ander Menu", Opties, Voorkeur instellingen, Tabblad Video. Wat ook werkt, is in je beeldschermeigenschappen de tv als primair uitvoerapparaat selecteren. Vind ikzelf minder handig.
Link naar reactie
met de laatste opmerking van cjdijk ga ik mee. waarschijnlijk is je beeld zoals je hem nu gebruikt uitgerekt omdat je compu van een 16:9 beeld een 4:3 beeld maakt waardoor het beeld te groot is voor je tv en je dus een ondertitels ziet je kunt je videokaart ook zo instellen dat je op je tv hetzelfde ziet als op je monitor( dat is wat makkelijker met het starten 8) )
Link naar reactie
Als ik de optie "Draw OSD Messages to Overlay". aanzet kan ik geen film meer draaien in BSplayer, dit is dus geen optie. Wat Primaire beeldscherm betreft; dat heb ik al maar zodra ik een film start zie ik op de tv alleen nog maar de film. Hoe klein de window ook is op de monitor, op de tv heb ik alleen de film. Mischien heeft het hier iets mee te maken. Maar hoe ik dit uitzet weet ik niet, mischien een van de lezers??
Link naar reactie
Vreemd dat die "draw osd to overlay" niet werkt. Je hebt een geforce nvidia kaart? Waarschijnlijk heb je in je beeldschermeigenschappen bij geavanceerd, het tabblad nvidia, bij volledig scherm uitvoerapparaat tv geselecteerd staan. Die moet je op "uitschakelen" zetten. Ik kan het hier niet nadoen, want ik heb een Ati kaart, maar die optie heb ik bij mijn broer gezien, toen ik bij hem divx geinstalleerd had. Daarna werkt die optie "tv als primair beeldscherm" wel goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...