Ga naar inhoud

hoe krijg je strak televisie beeld met interne DVD rom??


Aanbevolen berichten

hoi allemaal, ik wil graag een DVD rom in mijn comp zetten, zodat ik DVDtjes kan kijken, maar de kwaliteit van de tv out van videokaarten is ronduit slecht vergeleken met een stand alone DVD.Is hier een oplossing voor? Het gaat dus om DVD's kijken op een televisie, met dezelfde kwaliteit beeld als een gewone DVD speler.Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Ik heb een geforce 4 ti 4200 1218 mb videokaart.Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:baecf4bcab="bassieman"]hoi allemaal, ik wil graag een DVD rom in mijn comp zetten, zodat ik DVDtjes kan kijken, maar de kwaliteit van de tv out van videokaarten is ronduit slecht vergeleken met een stand alone DVD.Is hier een oplossing voor? Het gaat dus om DVD's kijken op een televisie, met dezelfde kwaliteit beeld als een gewone DVD speler.Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Ik heb een geforce 4 ti 4200 1218 mb videokaart.Alvast bedankt[/quote:baecf4bcab]je resolutie op max 800/600 en eventueel je hertz op 60 en natuurlijk bij een g force kaart ff tv tool proberen
Link naar reactie
Zoals slashhead al zegt, goede tv out krijg je niet in 1x. Je moet echt (meestal dan) veel kl*ten met de instellingen van je gewone monitor en tv. Wat ik meestal doe is met een kort s-vhs kabeltje de videorecorder berijken (langs mijn pc zetten) en dan een langere coax kabel (+/- 10mtr) naar de tv. Coax omdat deze bijna niet storings gevoelig is. (et komt neer dat ik de vcr als "versterker" van het signaal gebruik)
Link naar reactie
[quote:7f80edc25f="gossling"][quote:7f80edc25f="bassieman"]hoi allemaal, ik wil graag een DVD rom in mijn comp zetten, zodat ik DVDtjes kan kijken, maar de kwaliteit van de tv out van videokaarten is ronduit slecht vergeleken met een stand alone DVD.Is hier een oplossing voor? Het gaat dus om DVD's kijken op een televisie, met dezelfde kwaliteit beeld als een gewone DVD speler.Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben. Ik heb een geforce 4 ti 4200 1218 mb videokaart.Alvast bedankt[/quote:7f80edc25f]je resolutie op max 800/600 en eventueel je hertz op 60 en natuurlijk bij een g force kaart ff tv tool proberen[/quote:7f80edc25f][size=18:7f80edc25f][/size:7f80edc25f]was ff vergeten om te zeggen dat een s.video kabeltje echt wonderen doet, ik kijk met mijn ati 64 mb kaart alles via mijn tv interneten zelfs
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...