Ga naar inhoud

all in wonder ve pal of ntsc


Aanbevolen berichten

[size=18:97fec686f3][/size:97fec686f3]wie kan mij vertellen of een videokaart( all in wonder ve van ati) met tv tuner, hard of software matig is ingesteld op ntsc of pal want mijn tv tuner wil alleen maar ntsc of pal m of n. verder zijn er geen jumpers op de kaart aanwezig en denk ik iegenlijk dat het software matig is maar wie kan mij daar duidelijkheid over verschaffen Hans
Link naar reactie
In nederland is PAL de standaard voor tv's, al kunnen de betere tv's (Sony breedbeeld) vaak ook NTSC aan. Bij mij ATI all in wonder radeon, kan ik softwarematig de kaart op PAL of NTSC instellen. Dit gaat als volgt: Beeldschermeigenschappen. Instellingen, Geavanceerd, Tabblad Weergaves. Ik zie dan Monitor, TV, FPD naast elkaar staan. Links bij alle 3 een groene aan/uit knop rechts de genoemde tekst. Je moet eerst de TV aan hebben staan met die groene knop. Daarna klik je op de tekst "TV". Dan komt er een nieuw schermpje met vier tabbladen. Bij mij kan ik klikken op het tabblad Indeling. Daarna kan ik selecteren "op land" Nederland dan komt de indeling te staan op "PAL-B".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...