Ga naar inhoud

Welke videokaart bij dit systeem..?


Aanbevolen berichten

//PRO of non-pro Het prijs verschil tussen de 2 is groter dan het performance verschil (als je niet overklokt) Als je ook nog eens gaat overklokken valt het helemaal weg. Je kan geluk hebben met je kaart zoals ik maar met een gewone radeon 9700 kan je 9 van de 10 keer ook wel op PRO waardes werken. //HJS Ik had niet eens op de prijslijst van Wintelco gekeken. ik wast toevallig dat ik een r9700 non pro had zien staan op pricewatch voor maar 225 Euro. wat ik bijzonder goedkoop vond. //geheugen De geheugen prijsen zijn momenteel erg laag. PC2700 is volgens mij net zo duur als PC2100. ik sluit me aan bij het advies om voor PC2700 te gaan. Zelfs PC3200 betrekelijk goedkoop (maar niet nodig voor jou pc)
Link naar reactie
Ik zou ook voor de non-pro gaan, dit heb ik ook gedaan en die van mij OC'ed erg goed. Het staat zeker niet vast dat je met een pro verder komt als met een non-pro... Ik kan mijn kaart verder OC'en als dat veel mensen met een pro-kaart kunnen, dit geld ook voor RD... En merk dan zou ik het goedkoopste merk nemen.
Link naar reactie
[quote:b40502651a="CV"]De prijzen zijn laag ja, maar ze zijn wel weer stijgende volgens mij. Heb deze week een extra geheugenmodule moeten kopen voor iemands pc, hadden ze niet geleverd, dit scheelde iets van 8-10 euro, dit vind ik toch behoorlijk veel voor een week. Weet niet of dit doorzet natuurlijk.[/quote:b40502651a] volgens mij zijn de prijzen juist omlaag gegaan naja bij mycom dan in ieder geval daar zijn ze nu 4 euro goedkoper geworden
Link naar reactie
Nou ik heb jullie adviezen opgevolgd en voorlopig ziet me systeem er als volgt uit: ECS K7VTA3C V3.1 KT333 AMD Athlon XP 2000+ (Arctic Copper Silent SocketA) 256MB PC2700 DDR-SDRAM (Infineon) en waarschijnlijk die radeon 9700 er nog bij... ik weet alleen niet of t erg goed geheugen is, ik ken de naam wel, maar k weet niet of t ook echt goed is...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb overigens nog wel een vraag, ik heb ga nu namelijk weer een ander mobo kopen, maar die ondersteund dus geen 266 mhz fsb meer (alleen 333 en 400 nog maar). Mijn vraag is; gebruikt de Athlon XP 2000+ ook daadwerkelijk 333 mhz dan, of is het een beetje overkill, omdat ie alleen 266 ten volle kan benutten? Ik bedoel dus, waarom zou ik zeker voor 333 moeten kiezen als ie t toch niet helemaal kan gebruiken.
Link naar reactie
Dank je :D , en de rest ook bedankt, want ik heb nu alles besteld en dus is dit onderwerp klaar... :) mijn systeem is nu: Athlon XP 2400+ Arctic Copper Silent SocketA TC ECS L7VTA DDR + LAN KT400 256MB PC2700 DDR-SDRAM (Infineon) Maxtor 30 GB (6E030LO, 7200 rpm) en nog een radeon 9700 (pro?) maar ik weet nog niet welk merk en of ik nou pro of non pro koop (is nog afhankelijk van mijn budget en de prijzen op dat moment)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...