Ga naar inhoud

hoe zit dat met die score ?


Aanbevolen berichten

Niks, hij is alleen wat ongeduldig ;-)... Anywayz, dit gaat een beetje off-topic, dus zou ik aanraden dit soort topics niet te openen als er al een bettreffende topic is waar dit prima bij past... Trouwens, die score is vrij goed voor een 8500, ikzelf had met een p4 1400 801, maar omdat 3D Mark 2003 niet echt processorgevoelig is (alleen de 1e game) en jij geen DirectX 9 kaart hebt heb je zo'n lage score. Ik meen te herinneren dat JaFO een Barton 2500+ had, met een 8500, die ook een score had in de 1000. Dus opzich niks mis mee...
Link naar reactie
jouw videokaart is niet geschrikt voor 3mark 2003 je kan beter testen met 3d mark 2001. ik zag dat je met je p4 1,7 7500 haalde. dat moet nou wel 10000/11000 zijn met die nieuwe processor. als je je score wilt posten moet je dat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=582851#582851]hier doen[/url]
Link naar reactie
[quote:f678ba42bd="AswinW"]Ja en ? Snap die slotjes niet ? Link in die FAQ werkt niet enz.... en ga maar door.... slotje onterecht dus.[/quote:f678ba42bd] Werkt de link niet? meld dat dan in de desbetrefende topic of stuur een PB naar de mod. [quote:f678ba42bd] Wat heb ik aan slotjes, terwijl de vraag niet beantwoord wordt ?[/quote:f678ba42bd] Topic ging op slot omdat de link in de FAQ staat. verder had je zelf ook kunnen zoeken met www.google.nl zoals ik hierboven al melde, als de link niet werkt stuur je een PB of post je dat in de topic die daar voor is. [quote:f678ba42bd] En hoe moet ik weten waar al een "bestaande draad" loopt ? Mijn vraag is, hoe zit dat met die score ? Enig idee ?[/quote:f678ba42bd] Gebruik je de zoekfunctie dan weet je dat er een topic voor is. Hoe lang kom je nu al op dit forum? je kent de regels toch wel. Als je het niet eens bent met het Sloten plaatsen beleid stuur je een PB naar mij ipv hier te klagen. Deze topic gaat dus ook op slot. Ps. topic tevens opgeschoont. [edit] Link in de FAQ werkt wel. www.futuremark.com http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 :evil: [/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...