Ga naar inhoud

-= Geforce 4 topic - Deel 7 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

[quote:91ab282630] Op 01-03-2002 15:31, schreef Slashhead: Ik zit nog steeds vast bij die vent die het hek moet openmaken [img:91ab282630]http://community.theunderdogs.org/smiley/happy/silly.gif[/img:91ab282630] [/quote:91ab282630] Helemaal in het begin van dat level, dat een vent het hek open moet maken voor je? (die vent die eerst staat te zwaaien in de barak rechts van de poort?) Je probeert toch niet dat mannetje te laten leven he? Onbegonnen werk volgens mij en niet nodig.
Link naar reactie
[quote:31947dacdf] Op 01-03-2002 15:32, schreef BA: Dat moet je ook zelf doen (sniperlevel toch?) Je moet dan een paar gebouwen terug een trap op, daar ligt een bazooka waarmee je dat hek opblazen kan. [/quote:31947dacdf] In het sniperlevel ging het hek bij mij vanzelf open toen een paar man eruit kwamen rennen. (eind van het level is dat)
Link naar reactie
[quote:5ae7e15bf0] Op 01-03-2002 15:57, schreef hjs: We moeten toch eens aan edward vragen wat een gantie bon is? :lol: [/quote:5ae7e15bf0] Bedankt meneer de spellingscontrole :wink: Hjs, je kan niet handelen, je begint namelijk hoog, zakken kan altijd, als je hem niet kwijt kan, iemand die interresse heeft zal altijd reageren, desnoords met een lager bod, een stukje amateurpsygologie :wink:
Link naar reactie
[quote:d3f7e25515] Op 02-03-2002 12:41, schreef GeForce Mike: Ik moet zeggen dat ik nooit spijt heb gehad van de spullen die ik bij Edward heb gekocht Dankzij edwards "gantie bon" heb ik wel een GeForce 3 nu ipv zijn oude GeForce 2 Ultra. :grin: :grin: :grin: daar ben ik Edward nog steeds dankbaar voor :grin: [/quote:d3f7e25515] Kijk dat is het voordeel van een gantiebon over een garantiebon, je kan inruilen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...