Ga naar inhoud

Siemens wasmachine probleem.


Ga naar oplossing Opgelost door HarryO,

Aanbevolen berichten

Beste Lezers, ik heb een siemens wasmachine vrij jong nog, de probleem is vervolgens, dat de lampjes van 1400,800 en symbool van centrifugeren knippert, verder doet die helemaal niks. koolborstels vervangen was op ongeveer 7mm. deurslot deze heb ik van me kameraad gekregen. printplaat los gehaald gekeken op losse contacten of iets dergelijks. graag hulp . mvg jon.
Link naar reactie
  • Oplossing
Reset procedure: Sluit deur Draai de knop naar de 8ste positie (Centrifugeren) Wacht even totdat Start/Pauze gaat knipperen Druk de centrifuge toerental knop in en houd deze ingedrukt Wacht 2 seconden en draai dan de programma knop naar de 9de positie (Afpompen) Laat de centrifuge toerental knop los. Je krijgt nu de laatste foutmelding te zien en de machine word gereset. Draai de programma knop door naar de Uit stand.
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 2 jaren later...
In dit topic staan 2 verschillende problemen. Welke heb je precies? Dus welke lampjes knipperen er? Graag aangeven welk lampje en welke tekst er bij staat, deze machine bestaat in 2 uitvoeringen met andere centrifuge snelheden. (Dus onderste, één na onderste enz.) Indien bij jou de onderste, middelste en bovenste dan eerst de koolborstels controleren. Zie https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw Indien korter dan 15 mm ze op voorhand vervangen en als hij dan nog de zelfde code geeft de machine resetten, procedure staat verder naar boven in dit topic.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Je vermeld geen type nummer, staat in de deurrand. Als het een slotje is of een deur sleutel dan staat dit voor "kinderslot". Hoe je dit op moet heffen is type afhankelijk. Zie gebruiksaanwijzing of geef het type nummer door. Als het een gereedschap sleutel is, dan is het en fout melding. GRAAG PER DIRECT telefoon nummer en mail adres verwijderen. Gaat niemand wat aan en geeft je zeer veel kans op SPAM.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...