Ga naar inhoud

Moederbord defect?


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een Asus p5gc-mx/1333 socket 775 met intel duo 2,0Ghz gekocht.nu heb ik alles gemonteerd maar waneer ik de computer wil aan zetten gaat ie gelijk uit,de processor fan en de voeding fan draait 1seconden en stopt gelijk.nu heb ik even in het handleiding gekeken en ik zag dat je nooit een kabel met het cod nummer 1394 in mijn moederbord moet zetten in de usb pin module ik heb de kabel er toch in gezet,is mijn moederbord nu defect????[color=red:0adcb791a2][/color:0adcb791a2][size=18:0adcb791a2][/size:0adcb791a2]
Link naar reactie
[quote:52006c24fa="Mhrteam"]Ik heb pas een Asus p5gc-mx/1333 socket 775 met intel duo 2,0Ghz gekocht.nu heb ik alles gemonteerd maar waneer ik de computer wil aan zetten gaat ie gelijk uit,de processor fan en de voeding fan draait 1seconden en stopt gelijk.nu heb ik even in het handleiding gekeken en ik zag dat je nooit een kabel met het cod nummer 1394 in mijn moederbord moet zetten in de usb pin module ik heb de kabel er toch in gezet,is mijn moederbord nu defect????[color=red:52006c24fa][/color:52006c24fa][size=18:52006c24fa][/size:52006c24fa][/quote:52006c24fa] je hebt drie jaar garantie . dus laat lekker de pcboer zich daar druk om maken .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...