Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste forum leden, ik ben op zoek naar een nieuwe game pc voor rond de €1000,- incl. btw, excl. toetsenbord, muis en beeldscherm. Heeft iemand een lijstje van 3 game pc's die hieraan voldoen op een rijtje met alle specificatie's naast elkaar zodat ik een keuze kan maken? Gaarne een reactie en alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Roy
Link naar reactie
Voor dat geld kun je iets heel leuks in elkaar zetten. Ik raad u aan de computer per onderdeel samen te stellen en het door de winkel het samen te laten stellen. Dit is de goedkoopste manier en de meest gebruikte manier. Mocht u veel verstand hebben van computer kunt u natuurlijk ook de computer zelf in elkaar zetten wat natuurlijk weer scheelt in de portemonnee. Iemand hier op het forum kan vast wel een leuke PC samenstellen voor 1000 euro. Momenteel ben ik bezig met andere zaken. MVG, Jeffrey
Link naar reactie
Ik zou zeggen, probeer zelf eerst eens wat bij de winkel naar keuze met de volgende tips: http://tweakers.net/reviews/962/4 http://www.hardware.info/nl-NL/pcadvice/bpmfbZtlag/viewconfig/ Daarna kunnen we aangeven waar hier en daar nog wat verbeterd kan worden, als je maar aangeeft wat je per onderdeel precies zou willen.
Link naar reactie
Ik heb voorkeur voor de volgende 3 merken: Intel, nVidia en OCZ. Heb zojuist wat op een rijtje gezet. Intel E8400 Core2Duo 3.00 6MB 1333 €180,- OCZ DDR3 2GB 1333 Kit2 Platinum €114,- OCZ DDR3 2GB 1333 Kit2 Platinum €114,- Asus ENGTX260 G/HTDP/896MB +GAME €315,- Antec PerformanceOne Mini P180 wt EU €121,- OCZ ModXstream Pro 600W €91,- Er moet nog een mobo bij... Hierbij houd ik €50,- open voor een DVD speler en brander. Ik haal tevens mijn onderdelen niet bij azerty of sa, maar bij een computer winkeltje. Gaarne een reactie.
Link naar reactie
[quote:85344d8b22="royduin"] Heb zojuist wat op een rijtje gezet. Intel E8400 Core2Duo 3.00 6MB 1333 €180,- OCZ DDR3 2GB 1333 Kit2 Platinum €114,- OCZ DDR3 2GB 1333 Kit2 Platinum €114,- Asus ENGTX260 G/HTDP/896MB +GAME €315,- Antec PerformanceOne Mini P180 wt EU €121,- OCZ ModXstream Pro 600W €91,- Er moet nog een mobo bij... [/quote:85344d8b22] Dat geheugen is echt veeeel te duur! Ten eerste heb je bij ddr 3 geen baat, en daarnaast is het nog ontieglijk duur, zoals je ziet. 4 GB DDR 2 (Ocz) Vind ik nog altijd de slimste keus voor een game systeem, dat is rond de 80 euros. Je hebt een Mini Tower Case :? Dat vind ik niet echt slim voor een Game Systeem. Ook is hij flink duur. Kijk eens naar de Antec en Thermaltake kasten... Ook is het helemaal niet slim om bij dat ''computerwinkeltje'' te gaan shoppen. Die prijzen zijn asociaal hoog. Hier een [url=http://www.azerty.nl/8-291-73103/core-2-duo.html]E8400 voor nog geen 140 euro[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...