anoniem Geplaatst: 15 augustus 2007 Delen Geplaatst: 15 augustus 2007 Kan iemand mij aangeven welke specificatie het controle ledje heeft wat met de oranje witte draad is aangesloten op het moederbord? Het gaat om het controle ledje van de H.D.D. Hoeveel Volt en mA dien ik aan te houden voor een vervangende led indien ik naar een electronicawinkel ga voor een vervangende? Groet, Martien :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2007 Als je daar je hoofd over wil buigen, kun je nog beter een nieuwe kast kopen. Dan lijkt het net alsof je een nieuwe computer hebt, veel leuker dan zo'n ledje vervangen. :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 makkelijkste is denk ik even een voltmetertje erop zetten. Meestal staan de waardes ook op het ledje zelf. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 Volgens mij kun je ieder 'normaal' ledje gebruiken, en staat er 5 volt op.. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.