Ga naar inhoud

overklokbord


Aanbevolen berichten

Nu ik de overklokmicrobe te pakken heb, wil mijn MSI bordje het mij niet toelaten. Kon maximun 300mhz overklokken. Heb vanalles geprobeerd om verder te komen... Mijn MSI bordje trek niet het niet. Daarom heb ik beslist samen met mijn nieuw geheugen een nieuw moederbord te kopen. Het zal de Asus M2N - Sli Deluxe worden denk ik. [url]http://www.compustar.be/index.php?page=2&Id=551[/url] Heb heel veel revieuw gelezen dat dit bord nog goed overklokt. Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaringen mee met dit bord?[/url]
Link naar reactie
[quote:835f23e428="Johnvw9"]ja ik heb er ervaring mee. Hij overclockt goed. niet me beste pc, striker extreme is natuurlijk veel beter maar is ook stukje duurder. maar inderdaad is het niet de processor[/quote:835f23e428] Tot hoever kun je de cpu voltage opdrijven? @Gerben: Nee, de processor is het zeker niet, in vele revieuw haalt de cpu 3,1ghz. Waarschijnlijk nog meer...
Link naar reactie
[quote:705137ffb1="Species8472"]Als je echt snelheidswinst wil, kun je beter je geheugen uitbreiden naar 2Gb. Wat heb je voor koeling op je processor? Alleen upgraden en 100 euro betalen voor 200mhz meer lijkt me een beetje verspilling. Als je een 5600+ of 6000+ koopt, weet je zeker dat hij op 3.1ghz zijn werk kan doen.[/quote:705137ffb1] Op mijn eerste post staat dat ik samen met mijn nieuw geheugen een nieuw moederbord ga kopen. Het geheugen is Corsair Pc6400 2gb set. En ik wil gewoon weten wat de maximale haalbare snelheid is op een accepteerbaar voltage.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...