Ga naar inhoud

Notebook Grafischekaart


Aanbevolen berichten

Ik was aan het zoeken voor een notebook, maar ik heb een paar vraagjes over grafische kaarten in een notebook. 1. hoe kan je zien aan de specs welke beter is: NVIDIA GeForce 8400M GT , tot 768 MB (merk) (merk) kan iemand uitleggen watdit allemaal betekend 2. heeft iemand een site voor mij die laat zien welke grafische kaart beter is? alvast bedankt
Link naar reactie
Bij grafische kaarten, kun je de snelheid als volgt zien, geldt voor desktop en laptop kaarten: Voorbeeld: Geforce 8700M, 8400M,7950GTX, 7600 en Radeon X2600, X1700 etc. Het eerste getal is de generatie, het tweede getal de relatieve snelheid. Dat betekent dus dat een 7800 sneller is dan een 8400. Bij benadering is de 7600 even snel als de 8400., dat is het generatieverschil. Verder heb je nog toevoegingen als GT(x) of GS. De GS versies zijn langzamer, als je 8600M ziet, heb je de GS versie. Daarnaast is er dus ook nog een 8600M GT. Voor Radeon GPU's geldt hetzelfde. Alleen zijn de XT's sneller dan de pro versies.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...