Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:7c38e7e56e="Japie III"]Nog nooit van gehoord, alleen van sata-1 en sata-2. Weet je zeker dat het bestaat?[/quote:7c38e7e56e] dat klinkt al veelbelovend :-? haha.. ja.. dit is lekker.. ik bestel een msi g33m fi met 5 sata aansluitingen. nu zitten er maar 2 op :evil: en 2 optional. en 1 sata7 dus ja.. ik heb 3 sata schijven. dus wil ik weten of ik op die sata 7 een sata schijf kan zetten. azerty zegt: 'volgens mij wel' ja.......... ok.... :-? maar er staat bij de aansluiting duidelijk: SATA7 rechts onder in het hoekje van het mobo: MSI G33M FI http://www.azerty.nl/producten/afbeeldingen/?ID=35643&IMG_SELECT=1 rechts onder in zie je 5 blauwe dingetjes zitten. de eenzame is SATA7
Link naar reactie
Zou dat, toevallig niet, gewoon het nummer van de sata poort zijn? Mogelijk heeft je moederbord een printplaat die ook gebruikt wordt icm meerdere er op gesoldeerde sata poorten. -> ff opgezocht: ja hoor, de G33M heeft optioneel 4 sata poorten van de ICH9R, 2 esata poorten, ook van de southbridge en dan nog 1 extra poort (nummer 7 dus) van de Marvell 88SE6111 controller.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...