Ga naar inhoud

Nieuw systeempje


Aanbevolen berichten

Ik zit er over te denken om onderstaand systeempje te bestellen. Waarschijnlijk ben ik ook weer de zoveelste die jullie mening hierover vraagt... zijn er nog op of aanmerkingen? De enigste twijfels die ik heb zijn over de videokaart, ik ben niet echt iemand die vaak games speelt maar wil toch wel af een nieuw spel uitproberen. Een andere twijfel is of ik Vista in 32bits of 64bits uitvoering zou nemen. ------------------------------------------------- Aopen QF50D (incl. 350W/400W voeding) ASUS P5K Intel Core 2 Duo E6550 Corsair 2048MB, DDR2 (2x 1024) WD 250GB, Caviar SE 16 (2x) LG DVD RW+/- 18x DLayer LG DVD 16x52 ASUS EN8600GT Silent/HTDP 256mb MS Vista Home Premium (32bits) LG 19” L196WTQ-SF TFT Wide ------------------------------------------------ Alvast bedankt voor het reageren!
Link naar reactie
Schermpje wil ik graag zo houden. Een veel groter scherm heb ik niet nodig naar mijn mening. Als ik tweakers.net moet geloven is de kast inclusief voeding van goede kwaliteit. Het vermogen van de voeding is naar mijn mening ook ruim voldoende. Ik heb XP als reserve liggen voor het geval Vista mij zo erg tegen gaat vallen, maar dan nog rest de vraag 32bits of 64bits... Ik zelf denk aan 32bits ivm randapperatuur. Videokaart overweeg ik te veranderen. Bedankt...
Link naar reactie
[quote:bea52a112d="dannybeijers"]maar dan nog rest de vraag 32bits of 64bits... Ik zelf denk aan 32bits ivm randapperatuur. [/quote:bea52a112d] Wat voor een merk/type randapparatuur heb je dan? Welke info geeft [url=http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/upgradeadvisor.mspx]Windows Upgrade Advisor[/url] over je hardware? Als je er zeker van bent die 2 GB geheugen niet uit te breiden, op korte termijn, dan zou je kunnen gaan voor de 32 bit Vista. Alleen bij 4GB of meer is de 64 bit versie van Vista vereist.
Link naar reactie
Hoeveel kost dat systeem? Corsair geheugen is erg aan de prijs. Verder ben ik het eens dat de kast+voeding en de videokaart een upgradeje nodig hebben. Bij DVD-RW spelers moet je wel uitkijken dat je een SATA neemt, die IDE drives zijn uit de tijd en hebben dikke kabels. LG DVD spelers zijn behoorlijk luidruchtig, ik weet niet hoe het met andere fabrikanten gesteld is, maar ik weet wel zeker dat ik geen LG speler meer neem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...