anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb beschrijfbare DVD's gekocht en was in de veronderstelling dat ik DVD+R had gekocht maar thuisgekomen bleken het DVD-r, ruilen is niet zo haalbaar want daarvoor moet ik 50 km heen en terug rijden. Mijn vraag is maakt het eigenlijk wat uit of je DVD+R of DVD-R hebt omdat vrijwel alle DVD rom's (voor zover ik weet) beide formaten afspelen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 maakt in feite weinig uit. alle branders kunnen tegenwoordig beide formaten aan en de huidige dvd-spelers meestal ook. dus branden met die hap. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Inderdaad een probleem wat vooral bij oudere spelers voorkomt, ik heb zelf ook zo'n lastig exemplaar. Brand er voor de zekerheid eerst eentje en probeer die uit. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2007 Bedankt voor de info Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2007 heey , ik had dat probleempje ook dat ik de verkeerde had, maar ik ging er een testen maar ze doen het allebij hoor :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.