Ga naar inhoud

processor op halve kracht


Aanbevolen berichten

hallo allemaal! Mijn naam is johan en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben zelf geen computer expert, maar ik hoop hier veel te kunnen leren. Hier volgt dus een mijn eerste probleempje. Mijn vriendin heeft een laptop (dell 9300 inspiron) maar deze loopt super traag. toen ik even in haar systeem eigenschappen keek las ik het volgende: intel pentium M processor 1.73 GHz kloksnelheid 797 MHz. Dit zou dus de oorzaak kunnen zijn denk ik. bestaat er een mogelijkheid om dit een beetje omhoog te halen naar de normale snelheid. of ligt dit zuiver aan de processor? bedankt voor de reacties. greats, johan 147
Link naar reactie
[quote:c500ccd190="johan147"]kan ik perfect volgen maar als de volgende programma's draaien blijft ie toch p dezelfde snelheid draaien adobe photoshop media player msn limeware verschillende internetpg's bedankt voor de reactie greats[/quote:c500ccd190] Als die programma's draaien heeft de CPU nog steeds bijna niets te doen. Gebruik de Windows rekenmachine in wetenschappelijke weergave om 99999! uit te rekenen, kijk welke kloksnelheid de CPU heeft terwijl hij daar mee bezig is.
Link naar reactie
Vind ik nu niet de meest handige manier, je zult nu een stuk sneller door je accu heen zijn. Normaal moet je er niets van merken dat ie je proc terugklokt, wat egslim al zegt, zodra het nodig is gaat ie wel weer harder lopen. Verder zou het evt zo kunnen zijn dat hij bij volledige belasting, toch niet op zn hardst gaat lopen als hij niet op netspanning is aangesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...