Ga naar inhoud

ASUS moederbord overclocken


Aanbevolen berichten

Voordat je begint met vragen stellen kan je beter eerst even goed inlezen door op internet te zoeken naar overclock guides en die zelf eens door te lezen. Het is onzin dat iemand anders jou precies moet vertellen hoe alles werkt terwijl er al heel erg veel aardige tot goede guides zijn geschreven. verder: Een mobo opzich kan je wel oc'en maar het heeft geen zin. Een processor kan wel maar of dat veel zin heeft daarbij... K5M is toch van een heel erg oude serie? Tenminste, dat lijkt me zou als ik de modelnaam zie. Over dit moederbord kan ik niet veel vinden, maar ik denk dat die M slaat op een via chipset? Verder zal het met zo'n oud ding weinig zin hebben om te oc'en, moderne dingen kan je er dan toch nog niet mee doen... Maar misschien heb ik dit fout. Geef ik dat geval even wat meer informatie over je systeem. Wil je het toch gaan proberen dan zal je even uit moeten vogelen hoe je je multiplier en fsb kan veranderen. Waarschijnlijk zijn dit jumpers of dipswitches op het mobo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...