anoniem Geplaatst: 11 augustus 2007 Delen Geplaatst: 11 augustus 2007 HELP... HELP Sinds twee dagen loopt ook mijn computer steeds vast. Esc ,control alt delete niks helpt' Ook heb ik een volledige virusscan gedaan met AVG en Hitman pro, niks gevonden Na het gedwongen uitschakelen start hij probleemloos weer op Wie kan mij Helpen Alvast bedankt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2007 Heb je nieuwe software en/of drivers geinstalleerd? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2007 Hoi ik beantwoord je vraag even via mijn vrouw haar pc. Ik heb er wel nieuwe software opgezet maar twee ervan al verwijderd en ik ben nu bezig de laatste te verwijderen. Maakt dit uit denk je ??, de pc doet het iedere keer ongeveer 15 minuten en loopt dan zonder melding vast en dan doet niets het meer, ook mijn muis niet. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2007 Heb je onlangs nog iets aan de hardware veranderd? Hoe oud is de computer? Voor de hand liggende oorzaken zijn: - oververhitting door een niet (goed) draaiende fan - oververhitting door stof in de heatsinks - defect geheugen (testen met memtest) - defecte harddisk (testen met diagnosetool fabrikant) - defecte voeding (voltages meten) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2007 Dit probleem heb ik vaker meegemaakt. Even controleren of het geluid het nog wel doet. Bij mij was namelijk het geval dat de videokaart defect was. Het leek of de computer helemaal vastliep maar alleen het beeld liep vast. Het geluid (muziek) bleef gewoon doorspelen. Dus dat zou ik eens probereren. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2007 Het is gelukt , wat jij vermelde Gerben nl dat stof en een niet goed werkende ventilator weleens de oorzaak kon wezen was nl het mankement. IK heb de kast opengemaakt , en alle stof voorzichtig verwijderd. Door het vele stof koelde hij niet meer genoeg, de ribben zaten helemaal dicht. Hij draait nu al de hele avond zonder gebreken. Gerben bedankt voor je tip Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.