Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic deel 9


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Vruchtbaar dagje vandaag (op het tentamen frans na dan). Pomp, watertoevoeging en fangrills binnen gekregen. Daarom mn window maar eens afgemaakt. Hij staat echt geweldig vind ik. Verder zit er in het window ook een blowhole met een blauwe ledfan. Deze blaast voornamelijk tegen de videokaart aan. Hier zit ook 1 van de fangrills voor. Pics komen later :)
Link naar reactie
Nou, bij deze de pics: [url=http://home.wanadoo.nl/martietebrake/PC/DSCF0533.JPG]Gewoon van voren[/url] [url=http://home.wanadoo.nl/martietebrake/PC/DSCF0540.JPG]Nou, dit is het window min of meer geworden.[/url] Het is nog wel "prototype". [url=http://home.wanadoo.nl/martietebrake/PC/DSCF0542.JPG]Mijn intake in het plexi[/url]
Link naar reactie
[quote:d32748f6e5="Red Dragon"]Ziet er mooi uit Mark, wat voor CCFL's en andere lampen heb je allemaal gebruit, zo te zien heb je er redelijk wat in hangen :)[/quote:d32748f6e5]Dankje Michiel :wink: 2 rode en 2 blauwe revoltec ccfls. Verder nog 5 blauwe CoolerMaster ledfans en de TrueBlue voeding. (1 van de rode ccfl's zit onder de kast gelijmd, vandaar die rode gloed ipv glowfeet)
Link naar reactie
[quote:67e4250160="Alexander Online"]Wow, erg mooi al die kleuren! Vooral omdat je het licht niet direkt ziet en dat een mooiere sfeer geeft. Die CCFL eronder is erg mooi, maar daar moet je dikke poten of wieletjes zoals bij jou voor hebben, anders is een CCFL vrij dik.[/quote:67e4250160]Dankjewel. Het past gewoon met de standaardpoten van chieftec.
Link naar reactie
[quote:b29df906f8="Comp-Freak"] 2 rode en 2 blauwe revoltec ccfls. Verder nog 5 blauwe CoolerMaster ledfans en de TrueBlue voeding. (1 van de rode ccfl's zit onder de kast gelijmd, vandaar die rode gloed ipv glowfeet)[/quote:b29df906f8] mooie combo, die cffl onder je kast geeft een gaaf effect. Ik heb zelf van de week een hoop UV zooi besteld bij Einstein, zodra ik dat heb in gebouwd laat ik het wel zien, het word een groen/geel UV gebeuren wat ik ga maken :)
Link naar reactie
[quote:5b044ee6f4]Ik heb zelf van de week een hoop UV zooi besteld bij Einstein, zodra ik dat heb in gebouwd laat ik het wel zien, het word een groen/geel UV gebeuren wat ik ga maken [/quote:5b044ee6f4] Ik dacht dat je eerst zei echt geen tijd voor casemodding te hebben, maar een goed idee om er tijd voor te maken ;) P.S. Ideetje, een window etch van een draak :P
Link naar reactie
mmm. best wel cool eigenlijk een Etch van een draak, maar ja die moet ik dan speciaal laten maken, dat kan bij Einstein... maar dat word dan wel al snel 100 euro of meer denk ik wat case modden betreft, ik hang er alleen wat lampjes in omdat ik een Lanparty plank heb besteld met UV reactive componenten erop, lampjes in een kast hangen vind ik niet echt case modden ;) Een beetje de kast op leuken zeg maar, de Vapo LS en de Zalman Waterkoeling komen ook allemaal volgende week binnen, ik moet dan toch tijd maken voor het ombouwen van me pc, dan maar meteen wat UV cffl's, fans en lasers erin.
Link naar reactie
[quote:fb889b6b09="NoepZor"]Beetje UV Reactive vloeistof in de watercooling :) .[/quote:fb889b6b09] Dat heeft weinig zin, de Zalman heeft geen transparante slangen :) O ja, ik heet ook geen A.P. versteeg maar M.D. de Roode, ik stop ook gewoon een paar 1000 euro in een of twee pc's, daar hoef je geen Versteeg voor te heten ;)
Link naar reactie
Dit heeft weinig met niet lezen te maken, het heeft meer te maken moet hoe je het geen jij hebt gepost interpeteerd, maar goed, het is altijd leuk om iemand een trap terug te geven als je puber bent. ;) :) Ik kan inderdaad de slangen vervangen voot transparant, misschien doe ik dat nog wel, eerst maar eens kijken hoe alles bevestigd is.
Link naar reactie
[quote:a10f98df23="Red Dragon"]mmm. best wel cool eigenlijk een Etch van een draak, maar ja die moet ik dan speciaal laten maken, dat kan bij Einstein... maar dat word dan wel al snel 100 euro of meer denk ik wat case modden betreft, ik hang er alleen wat lampjes in omdat ik een Lanparty plank heb besteld met UV reactive componenten erop, lampjes in een kast hangen vind ik niet echt case modden ;) Een beetje de kast op leuken zeg maar, de Vapo LS en de Zalman Waterkoeling komen ook allemaal volgende week binnen, ik moet dan toch tijd maken voor het ombouwen van me pc, dan maar meteen wat UV cffl's, fans en lasers erin.[/quote:a10f98df23] Dat ziet er leuk uit, zon Lanparty :D Ik heb mee gedaan met een inkoopactie waar je ook je eigen etches kon bestellen, niet zo duur. Deze werden besteld op www.shatterweb.com (edit: doet t niet? kijk anders eens op IA.net wat de link was, ik meen toch deze) , kijk daar eens!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...