Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic deel 9


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik ben op zoek naar een externe control panel. Waar ik oa. usb micro en koptelefoon aansluiting bij heb. Zoiets, maar dan als extern kastje en geen fan regelaar. Hoe meer aansluitingen hoe beter. [img:646a2bacf4]http://shop.freezinghardware.nl/productimages/2099-2116.gif[/img:646a2bacf4] zo1 als hierboven maar dan als 5inch en zoveel mogelijk aansluitingen is ook goed, maar ook geen fan regeling want daar heb ik niks aan.
Link naar reactie
he ik heb 2 vraagjes: weet iemand waar ik het zijpaneel de sp10wb van antec kan kopen? ik ben al lang aan het zoeken en staads als ik een site vindt mailen ze terug dat ze m niet meer kunnen leveren kan het zijn dat goedkope ide en sata kabels je pc trager maken dan dure? ik heb het in het begin van het forum gelezen maar iemand in de pc winkel zei dat het wel uitmaakt(misschien een verkooppraatje). soms zie ik bij bijv sata kabels staan dat ze 150mb/s gaan, maar zijn allen dat??
Link naar reactie
[quote:c2bf1e1cd3="Kaz'Duzar"]Ja, maar ik zou me kunnen voorstellen dat er wel wat merkloze rounded 40 aderige kabels zijn...[/quote:c2bf1e1cd3] Dat zie je snel zat, aangezien dat geeneens ata66 is en je het verschil tussen 40 aderig en 80 aderig toch vrij makkelijk ziet zelfs bij rounded denk ik
Link naar reactie
De meeste kabels zijn tegenwoordig wel 80-aderig. Wel heb ik eens verhalen gehoord over goedkope kabels die toch traag "zijn" omdat ze veel fouten produceren. Kabels van een degelijk merk zijn altijd wel aan te raden. Bij SATA zal het wel meevallen omdat je met maar 6 aders zit. De maximale theoretische snelheid van SATA is 150MB/s. Kabels voor SATA kunnen dit ook gewoon aan durf ik wel te zeggen. Maar je hardeschijf kan 150MB/s toch niet volpompen.
Link naar reactie
Hallo, Ik ben al een hele tijd aan het zoeken voor een sidepanel voor mijn Aopen A600A. Alleen kan ik deze HELEMAAl niet vinden. Op de site van Aopen staat wel dat deze geleverd kunnen worden, maar op elke site van de officielle Aopen dealers. -die hem in het assortiment hebben- wordt later gemaild dat deze toch maar niet meer geleverd kunnen worden. Bij de vorige dealer werd gezegtd dat deze niet meer gemaakt zou worden! Maar ik heb wel eens plaatjes gezien van een aopen a600a met side panel.! WIE KAN MIJ HELPEN, HELP!!!
Link naar reactie
It's fun to dremelen :wink: (hmm, vage zin) Maarre, denk gewoon goed na over je ontwerp, paneel ff afplakken met plastic tegen krassen en dan de decoupeerzaag erin. Kan je het helemaal naar je eigen hand zetten. Aan de andere kant snap ik jou punt ook wel. Wat ik heb gedaan is eerst van karton een zijpaneel gemaakt en daar een window in om te kijken welke vorm ie moest krijgen. Werkte ideaal.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...