Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic Deel 8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:7b22bc7134="bmwmaster"]hey heb een vet idéé!! :lol: wat dachten jullie van een spiegel in de vloer... 8) gewoon precies uitsnijden..en plakken maar :wink: is alleen vrij duur maja.....kom ik wel overheen denk.....![/quote:7b22bc7134] Spijtig, maar anderen waren je voor :P Wat nog niet vaak gedaan is, is een spiegel op de bodem icm [url=http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2260]deze mod[/url].
Link naar reactie
PS je ondertitel is gegroeid en dat mag niet ;) (2 regels) Een foto van 1,6 mb is zowiezo onzin, ik zou hem eerst maar eens gaan verkleinen. Een foto van 100 kb geeft het netzo goed weer. Heb je geen webruimte gekregen van je ISProvider. Kijk anders eens hier: http://www.imageshack.us/ Dit topic is wel een slap gel*l topic trouwens, *ik zie een kruisje* terwijl die daarvoor al zegt dat het mislukt, help dan m*ts :P
Link naar reactie
[quote:c563be3fa1="Vandread"]PS je ondertitel is gegroeid en dat mag niet ;) (2 regels) Een foto van 1,6 mb is zowiezo onzin, ik zou hem eerst maar eens gaan verkleinen. Een foto van 100 kb geeft het netzo goed weer. Heb je geen webruimte gekregen van je ISProvider. Kijk anders eens hier: http://www.imageshack.us/ Dit topic is wel een slap gel*l topic trouwens, *ik zie een kruisje* terwijl die daarvoor al zegt dat het mislukt, help dan m*ts :P[/quote:c563be3fa1] - De ondertitel is aangepast - Ik heb geen programma´s die hemt verkleint op deze pc - Thanx voor de site
Link naar reactie
[quote:82a4c92a08="Vandread"][quote:82a4c92a08="evisu"]Paint kan prima verkleinen en dat heeft iedereen. :P[/quote:82a4c92a08] Knippen maar niet resizen.... :roll: Ik heb hem al een PB gestuurd want dit gaat nogal oftopic en onzinnig verder...[/quote:82a4c92a08]ook resizen, ctrl+a verkleinen, dan het witte deel verlkeinen, en verkleind, www.irfanview.com kan het ook mee, en met www.jasc.com ook.
Link naar reactie
[quote:d4eee13654="Vandread"][quote:d4eee13654="evisu"]Paint kan prima verkleinen en dat heeft iedereen. :P[/quote:d4eee13654] Knippen maar niet resizen.... :roll: Ik heb hem al een PB gestuurd want dit gaat nogal oftopic en onzinnig verder...[/quote:d4eee13654] ik heb je pb gelezen maar ik heb geen office [quote:d4eee13654="tdw"][quote:d4eee13654="Vandread"][quote:d4eee13654="evisu"]Paint kan prima verkleinen en dat heeft iedereen. :P[/quote:d4eee13654] Knippen maar niet resizen.... :roll: Ik heb hem al een PB gestuurd want dit gaat nogal oftopic en onzinnig verder...[/quote:d4eee13654]ook resizen, ctrl+a verkleinen, dan het witte deel verlkeinen, en verkleind, www.irfanview.com kan het ook mee, en met www.jasc.com ook.[/quote:d4eee13654] hier heb ik wat aan, ik hoop dat ik vanavond de foto´ws heb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...