Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic Deel 8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:8e653f1a66="KiPSiE"]even snel een vraagje, had ik al foto's van mijn pc gepost nadat ik klaar was met modden in d kerst vakantie?? ik weet nie zelf nie meer :oops: :oops:[/quote:8e653f1a66] ik dacht van wel, maar je mag het best nog een x doen hoor :P Ws morgen nieuw deel, als je wat foto's uitzoekt kunnen de nieuwe foto's dan ook in de gallery komen ipv de oude van je mod.
Link naar reactie
[quote:4d0bae79b0="zeilgekje"]vet zn plexiglas kast :D[/quote:4d0bae79b0]persoonlijk vind ik dat alleen maar irritant. je hebt altijd kleurverschillen. als ik een witte kast heb wil ik er ook witte onderdelen bij. Dat heb je bij plexi (nog) niet. maar toch is het een mooie mod. en je hoeft niet speciaal een window erin te maken
Link naar reactie
Weet iemand trouwens zo 1.2.3. wat de maximale lengte van de slang mag zijn m.b.t. een waterkoelsysteem. Dit vraag ik omdat ik een koelkastje in een kast hebt staan die zo'n drie meter van de pc af staat. Mijn bedoeling is om een grote radiator in die koelkast te hangen( naast de nodige biertjes) om zo het koelwater te koelen i.p.v. 3 120 mm fans. Wat zou naar schatting de juiste pomp zijn voor dit karwei? Edit: Evt toch ook maar die 3 120 mm fans erop om de koude lucht beter over de radiator te laten gaan Edit2: Pff kan merken dat het vrijdag middag is....dit berichtje hoort natuurlijk in het grote koelingstopic excuses... :oops:
Link naar reactie
[quote:ca77d4e8fa="Kaz'Duzar"]Ws morgen nieuw deel, als je wat foto's uitzoekt kunnen de nieuwe foto's dan ook in de gallery komen ipv de oude van je mod.[/quote:ca77d4e8fa] Ik was gisteravond iets te druk bezig met RTW, maar heb vandaag een nieuw deel aangemaakt: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=921272#921272]Het Grote casemod topic deel 9[/url]. Ik zal zo aan een mod vragen of deze op slot kan. Enios, ik denk dat het het beste is om jouw vraag nogmaals in het grote koelingtopic te plaatsen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...