Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic Deel 8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Cable meshen ga ik iig nog doen. Window in zijpaneel ook, liefst voor februari. In het deurtje wil ik [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19703698]zoiets[/url] gaan maken, met natuurlijk wat aanpassingen. Dat vind ik mooier dan zo'n window, omdat je dan ook je drives niet hoeft te stealthen. Als het me lukt wil ik ook proberen zelf waterblokjes te maken, dat scheelt ook al weer wat kabels, en slangen zien er wel vet uit. Ik denk dat ik maar eens een uur of wat met de kast op mn bureau moet gaan zitten, kijken of ik wat verzin. [Edit] Idd, window moet er zeker in, maar ik weet nog niet welke vorm en of ik er wel of niet extra's mee moet uithalen.
Link naar reactie
Een com-controller kost 12.50, de print + onderdelen 17.50, 4 euro voor leds en 7 voor verzenden. Dus bij elkaar: 40 euro. Goedkoper wordt het alleen als er van sommige zaken meer dan 100 besteld worden, wat niet snel zal gebeuren. Die blauwe LEDs zijn duur, maar ook heel fel (heb er een aantal van liggen hier thuis). IK weet niet of heel fel ook echt mooi is. Je zou eens kunnen kijken hoeveel [url=http://www.circuitsonline.nl/forum/view/16997]dit[/url] je bij elkaar zou gaan kosten, anders is dat mss een leuk alternatiefje (met wel minder opties, maarja) @ koradhil De voeding moet gepolijst worden. Ik wilde eerst uitgezaagde (gepolijste) letters met plexi eronder op de voeding plakken, maar heb daar te weinig ruimte voor. Dus ik ga daar wat in het plexi graveren en dat met leds belichten. Voeding verplaatsen zie ik niet echt zitten. Hij zou dan voorin de kast moeten komen waar ik gisteren net in het nieuwe front een blowhole heb gezaagd en sowiso zou de powerkabel dan nog helemaal via de bodem moeten lopen en zo'n dikke kabels is niet handig weg te werken.
Link naar reactie
[quote:5cc2502cee="laurensbot333"]Ik zie dat veel mensen die hun cd/dvd-rom een andere kleur willen geven veel moeite doen met aluminium enzo. Is het niet mogelijk om gewoon de spuitbus te gebruiken?[/quote:5cc2502cee]Bedoel je stealthen? In ieder geval kan je wel de spuitbus eroverheenrossen maar dan moet je meer vogelen denk ik en je krijgt een minder puik resultaat.
Link naar reactie
Je krijgt met een alu kast altijd wel wat kleurverschil. Daarom zijn de lianli bezels b.v. ook zo populair of stealth men hun drives. Ook behoud je als je het slim doet ook nog je garantie, die natuurlijk weg is na spuiten (tenzij je het originele frontjes veilig opbergt en het frontje van een oude speler gaat gebruiken).
Link naar reactie
[quote:233b3841b4="Kaz'Duzar"] @ koradhil De voeding moet gepolijst worden. Ik wilde eerst uitgezaagde (gepolijste) letters met plexi eronder op de voeding plakken, maar heb daar te weinig ruimte voor. Dus ik ga daar wat in het plexi graveren en dat met leds belichten. Voeding verplaatsen zie ik niet echt zitten. Hij zou dan voorin de kast moeten komen waar ik gisteren net in het nieuwe front een blowhole heb gezaagd en sowiso zou de powerkabel dan nog helemaal via de bodem moeten lopen en zo'n dikke kabels is niet handig weg te werken.[/quote:233b3841b4] je kan je een gaatje boren in de bodem, kast op pootjes en weg is die dikke draad... Aleen met een beetje pech zie je die draad on de kast... Ik heb mijn kast gisteren afgemaakt, best mooi 3 kleuren waarvan het blauw een beetje wegvalt/aanpast aan die andere 2, ik heb ook eindelijk mijn kabels weggewerkt met van die dunne doorzichtige tuinslangen, best stoer, als ik watervoeding neem gebruik ik dan de zelfde stoort slangen en dan ziet het er nog leuker uit... :P okeey dit was mijn boeiende bericht :-?
Link naar reactie
ok ik ben van plan om een fancontroller te kopen welke is voor mij geschikt ? eisen: een zwarte 3.5 inch, simpel en strak wil ik, dus zonder display, gewoon 3/4 mooie knoppen :D en dan nog een vraag, kan ik gewoon de kabels van de fans verlengen, zodat ze mooi weg te werken zijn ? en zijn die stekkers er af te halen ? greeetz Noepie 8)
Link naar reactie
me electrische kennis is nihil :lol: dus dat zie ik zo nog niet zitten :o kan dat schema niet eens snappen, terwijl ik dat volgens met natuur/scheikunde heb gehad :) Wil dus liefst voor een kant en klaar oplossing gaan, tenzij het echt elke n00b lukt. Ik zou niet weten waar je dat spul kunt halen, ja bij de conrad maar die is duur dacht ik :-?
Link naar reactie
nou ff net kaz duzar gepraat over msn :) hij heeft 2 controllers voorgesteld die me wel aanstaan.. http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&ItemID=814 http://shop.freezinghardware.nl/index.asp?Pagina=00003&ItemID=1451 voldoen in principe aan mn eisen, zien er wel cool uit, dus word waarschijnlijk een der deze dagen een bestelling plaatsen, of ff kijken hoe ik met de trein/bus naar Losser kom :wink:
Link naar reactie
Vaag, ik had me laatst voor deze topic aangemeld, maar hij mailt me niet :-? Ik dacht, wat raar, vakantie en geen casemod reacties :D Ik heb voor de lanparty nog ff mijn HDD VU meter gefixed, er waren wayt dingen los, nu moet ik hem nog mooi inbouwen, hopelijk recht deze keer :wink: Ik heb op de LAN een EL Wire blauw van sunbeam gekocht, scheelt weer verzendkoste en op de HCC was ik die vergete te kopen. Even een tip voor degene die dat ook wil kopen: Het mooie is is dat de draad vanaf de inverter loopt en niet meer terug hoeft, zoals bij kerstverlichting, dus je kunt er meer mee doen. Ze hadden alleen blue, maar deze is erg licht en is, anders dan op de foto's van Sunbeam, meer alsof het Aqua is (Aqua schijnt bijna wit te zijn zei iemand). Ik wou m tussen de front van de kast en kast zelf doen, alleen ik zag net dat de draad toch iets te dik is (2.5 mm) want dan "klikt' de front eruit. Dus ik doe 'm iets lager en de front iets dichter ofzo, dat zie ik wel. Eigelijk valt er nog genoeg te casemodde voor mij (PSU etc) en ik wacht ook op mn kleine etc, alleen als ik in de front moet klooien heb ik geen zijn, want ik ben bang het te verknalle :P Ik wil de kabels die ik heb weggewerkt en achter de kast lopen (op de achterkant) wat beter afplakken dus ik ga wat tape zoeken. Mij lijkt van die kabelgootjes ook leuk maar dat is iets te duur, het is de achterkan maar :wink: Als ik deze vak mijn PSU ga modden moet ik nog even uitzoeken hoe ik de fangrill bevestig, want daar ijn geen gaten voor volgens mij :-? Ondanks dat m mod nog niet af was vonden de meeste m wel leuk op de lanparty :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...