Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic Deel 8


Aanbevolen berichten

@Basxp: leuk hoor, deze moet je ff mooi modden. Hee vergeet geen leuke foto's te maken als je met Kipsie gaat modden :) Verrek, deze week staat er nog geen huiswerk/toets gepland, komt er mss toch nog iets van mn mod :D P.S. M'n reachterpanle is nog leeg wit, ik wou deze ook modden. Ik zat te denken aan de CJ sticker etch, wat vinden jullie daarvan (Kaz'Duzar weet wel welke ik bedoel). Ik kan ook iets spuiten, maardan moet ik wel iets moois tekenen (laat staan dat ik dat kan :p ) en een leuk figuur weten
Link naar reactie
  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik weet niet of een etch echt lekker blijft zitten op een sidepanel. Zeker bij goedkope kasten is de verflaag heel ruw, dus hecht het minder goed en gaat het er bobbelig uitzien. Misschien eens proberen met die "tatoe" dingen die je krijgt bij kauwgum oid of t ook echt blijft zitten op je sidepanel, ander is t zonde van de 10 euro.
Link naar reactie
mailtje terug vam lian-li: Hi , Tks for your e-mail. The bezel is only sold to distributor , not directly for end-user. Also , seldom people will buy it as that plate is usually removed when device needs to be installed. Jasmin country: Netherlands Name: Bas Elsenaar E_mail: msn@1337modding.nl Telephone: 03272509**** message: Hello, I've just recived my pc-75, the first thing that surprised me, were the 2 CD/DVD ROM bezel's and Floppy bezel. I haven't read that line. Is it possible to buy two 5.25inch frontplates (like the other 4) and one 3.5inch frontplate (like the other 2)? I look forward to hearing from you soon, Yours faitfully, Bas Elsenaar Kortom moet een bedrijfje vinden die bereid is om die frontjes te bestellen.. geen probleem dus :D :D @alexander: foto's zal ik voor de verandering proberen ECHT te gaan maken.. :wink:
Link naar reactie
[quote:55146c08ed="Ronaldotjuh"][quote:55146c08ed="Comp-Freak"] Die zalman is een passieve koeler voor je videokaart.[/quote:55146c08ed] Aaaaah, zo'n heatsink ding dus...?[/quote:55146c08ed] [img:55146c08ed]http://www.radikalmod.hu/upload/news/496_zm80d-hp.JPG[/img:55146c08ed] Edit: Die foto van mij is dus mijn kast met kerstlichtjes erin hè.
Link naar reactie
[quote:354941efa4="carlobernardini"]kaarsen en kerstballen zou het nog completer maken 8)[/quote:354941efa4]Van kaasrsen wordt het te heet denk ik en waar moeten ze geplaatst worden? En voor kerstballen moet ik helemaal die kabels eruit gaan trekken uit de molexen om er een paar ballen in te hengsten. Aangezien het al helemaal gemeshed is heb ik daar geen zin in.
Link naar reactie
[quote:0f5e56ebbe="Interficior"][quote:0f5e56ebbe="carlobernardini"]kaarsen en kerstballen zou het nog completer maken 8)[/quote:0f5e56ebbe]Van kaasrsen wordt het te heet denk ik en waar moeten ze geplaatst worden? En voor kerstballen moet ik helemaal die kabels eruit gaan trekken uit de molexen om er een paar ballen in te hengsten. Aangezien het al helemaal gemeshed is heb ik daar geen zin in.[/quote:0f5e56ebbe] wil je nou een kerst pc of niet :lol: Ik hoop nu op snelle duidelijkheid over volgend werk, zodat ik kan beginnen, anders kan ik met kerst niet modden :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...