Ga naar inhoud

Het Grote Casemodtopic Deel 8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Nou ga ik ook nog ff vervelend doen... Ik moet voor CKV een practische opdracht doen en nou was mijn idee om een mod te gaan ontwerpen. Mijn onderwerp voor de mod is liefde. Ik heb al wel wat ideeën: BV, een waterkoelblokje in de vorm van een hartje, een window in de vorm van een cupido. Ook rode en/of gele CCFL's zijn wel een idee. Hebben jullie nog ideeën of suggesties? Prijs maakt nix uit, soort case ook niet, want het project gaat misschien niet uitgevoerd worden, het gaat uiteindelijk om het idee (toch nog wel een goede lijkt me zo :wink:)
Link naar reactie
[quote:bca6b6c101="bmwmaster"]:D mooi kast met dat teken op window! :D . heb zelf ook wat gedaan met modden. kast was wit. nu zwart. voeding zwart gespoten en raam zelf erin geslepen... :wink: was wel vet om te doen 8) . lekker branden....[/quote:bca6b6c101] Zou je wat foto's met digicam willen maken??
Link naar reactie
[quote:92376bfa2c="@ liq.."]w00t... 15 euries voor zon grilletje...?? das redelijk prijzig is het niet?[/quote:92376bfa2c]Achja, het is maar wat JIJ er voor uit wilt geven. Voor sommige mensen in het inderdaad niet veel, voor sommige mensen wel. Andere mensen vinden het weer leuker om zelf wat in elkaar te knutselen met bijvoorbeled speakerdoek.
Link naar reactie
[quote:f8422b6fb8="bmwmaster"]hallo, wil ook wel dat cable mesh. maar waar kan je dat kopen :o kan het echt niet vinden. en de slang van een douchestang vind ik toch echt te grof. Dus zo'n nylon kous vind ik wel mooi maar waar! :oops: alvast bedankt :wink:[/quote:f8422b6fb8]Bij elke computerzaak die ook een beetje in casemodspul handelt, ala Freezinghardware.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...