Ga naar inhoud

Programma draaien stokt halverwege


Roos-4

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag betreft bepaalde programma\'s die het einde niet halen en foutcode geven. Eerst was het alleen witgoed, nu ook bont, dus ik de korte programma\'s draaien en die geeft nu ook halverwege op. Dan moet ik apart centrifugeren. Weet iemand wat er aan de hand is en of het ernstig is? Ik heb een Asko Malmo, nog geen 3 jr oud.
Link naar reactie
Mijn zanussi zafira 2 1400 stokt ookt halverwege het programma. We hebben met de aftapslang het water er ui laten lopen en de filter gecheckt. Hier kwam een hoop rotzooi en een twee euro munt uit tevoorschijn. Vervolgens hebben we hem opnieuw een 30 graden fijnwasprogramma laten draaien maar hij stopt er weer mee en geeft \" einde\" aan en blijft piepen. De deur kan echter niet open en er staat ook nog water in de trommel. Iemand enig idee wat dit kan zijn, en vooral hoe het verholpen kan worden? Voorheen deed hij het als de beste. Vriendelijke groet, Gwen
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Uit de gebruiksaanwijzing van Asko: Waterafvoerfout. Als F3 knippert in de display, is er een fout opgetreden bij het wegpompen. Controleer: - of er geen voorwerpen vastzitten in het uiteinde van de afvoerslang; - of de afvoerpomp niet wordt geblokkeerd door vreemde voorwerpen. Maak de pomp schoon, zie het hoofdstuk Verzorging en reiniging; - of er geen knikken in de afvoerslang zitten. Start na genomen maatregelen het program- ma Wegpompen of druk op de Sleutelknop (deuropener) om de machine leeg te maken. Bel de serviceafdeling als dit niet helpt.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...