Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de complimenten van mijn desktop :p // RD: mooie score, maar die 4secondes verschil met mijn systeem is wel veel hoor. Mijn geheugen loopt dan wel op CL2, maar jij hebt PC3500 DDR en ik PC3200... verder lopen onze CPU's zowat evensnel Jouw CPU voltage is ook ietwat hoog... Express gedaan? Zullen wel zomerse temperaturen zijn? Ik heb express mijn vcore op default gelaten... anders moet ik mijn fan op z'n MAX zetten en ik ben niet zo dol op geluid. Mijn volledige memory settings zijn als volgt: 2-8-3-3
Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
temp was maar 42 graden, dat was geen probleem. Hij 3,4ghz crashde de pc dus heb ik hem iets lager laten lopen. Die pc is niet bedoeld voor overklokken dus ik ben al best tevreden over de score van een niet OC systeem. Cas 2 en Cas 2.5 maken bij een P4 systeem in Pifast volgens mij een hoop uit hoor.
Link naar reactie
Wat voor koeling heb je? Mijn boxed koeler hield mijn CPU op default clock + vcore op 46graden... Met OC ging het kwik 2 graden hoger... met nieuwe koeler (TITAN + fan adjust) gingen de temps weer 2 graden omlaag. Ik vind het persoonlijk erg hoog... maar volgens mij meet Abit altijd hoge temperaturen ofzo... :? Als ik mijn vcore omhoog gooi, gaat mijn temp echt boven de 50C en een hogere vcore verkleint de levensduur van je CPU. Ik heb hem nu op 225x15 lopen op default vcore en is 100% stabiel... Met die 228x15 haalde ik een mooie score, maar in 3DMark ging het bijvoorbeeld al fout...
Link naar reactie
Ik heb ontdenkt dat ik met CTRL-F1 in een speciaal onderdeel van de bios kom met mijn Gigabyte Moederbord waar ik wel de CL kan veranderen. Ik heb dus nu de test op Cas 2 gedaan: [img:434233464d]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/Pi4.JPG[/img:434233464d] [b:434233464d]60.39[/b:434233464d], best aardig vind ik, nog niet zo goed als Kajusta, maar ik kom in de buurt, misschien net iets strakkere timmings proberen de volgende keer. Bij 232fsb crashed ie, toevallig dat mijn PC 3500 EL geheugen op mijn ABIT NF7-S ook niet verder wou dan 232fsb op cas 2 :) Zou eigenlijk me PC3700 EB geheugen eens in die P4 moeten hangen (zit nu in me Athlon)
Link naar reactie
Heb je die ouwe pc nog? P4 waarmee je in de top10 intel staat Ik vind de lijst namelijk beetje vervuilen zeg maar.... Al die oude zijn wel leuk en aardig maar info en zeker screenies vinden ervoor is nogal lastig :-/ Alleen ik weet niet echt hoe ik dit zal aanpakken... weghalen is natuurlijk ook niet helemaal sportief zeg maar :-?
Link naar reactie
[quote:cb3f69013a="Vandread"]Heb je die ouwe pc nog? P4 waarmee je in de top10 intel staat Ik vind de lijst namelijk beetje vervuilen zeg maar.... Al die oude zijn wel leuk en aardig maar info en zeker screenies vinden ervoor is nogal lastig :-/ Alleen ik weet niet echt hoe ik dit zal aanpakken... weghalen is natuurlijk ook niet helemaal sportief zeg maar :-?[/quote:cb3f69013a] Je kan toch gewoon een schone lijst maken, nieuw topic, nieuwe kansen, toch?
Link naar reactie
Ik heb hier een screenshot van 48.63 met mijn nieuwe AMD systeem, kan het alleen niet posten omdat ik geen webspace heb :roll: Zal wel kijken of ik het ergens kwijt kan. Tijd kan nog beter, want dit was op 260x10. Geheugen op 260 3-3-2-8, na voltmod moet dit op 2.5-2-2-10 kunnen.
Link naar reactie
[quote:dd34c274f1="CV"]Hehe, die kleuren zijn van het kleiner maken van het plaatje, stippels ook. Ik heb trouwens nog nooit artifacts van de cpu gezien, grafische kaart daarintegen :P :wink:[/quote:dd34c274f1] Tja... Ik had er even geen andere benaming voor, maar je CPU kan weldegelijk je kleuren/vormen vergallen in je desktop op een extreme OC.
Link naar reactie
Doe mij de 3e plek maar voor de P4 top 10 8) Ik dach: "Kom het is warm weer, laat ik eens wat gaan overklokken" ;) [img:e55af30cf4]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/59.09sec.JPG[/img:e55af30cf4] [b:e55af30cf4]59,09 [/b:e55af30cf4]seconden, niet slecht voor een met Zalman 7000A-CU gekoelde Pentium 4
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...