Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
AMD Athlon 64' 3200+ @ 2210 MHz 60.30 Seconden ... best slecht eigenlijk :P maarja , nog niet geoverclocked:-) AMD 64' 3200 @ 2476 MHz :-) Edit : ik kom niet verder als 2500 MHz , dan krijg ik Geheugen Dump screens , dus ik ga sparen voor beter geheugen , OCZ 3700EB :-)
Link naar reactie
Ik wil niet vervelend zijn maar ik wil alles kunnen zien... Er kan netzo goed onder staan: Error in computation ofzo (op tweakers meot je zelfs je HELE screen laten zien..) Met zo'n pc moet je best wat beter screenies kunnen maken ;) Vertrouw je wel hor :P Wat alleen jammer is is dat mensen erin staan die de pc van de pi-fast niet meer hebben en nu bijvoorbeeld een amd64 hebben. Mja lastig te controleren etc
Link naar reactie
ik maak hem wel even een klikbaar plaatje :P hij is wat groter nu ... [url]http://members.chello.nl/a.kroes7/pifast.JPG[/url] nog meer specs : MSI K8N Neo-Platinum Athlon 64' 3200+ NewCastle 1024 MB PC3200/400 MHz Corsair ValueRam Tagan 480 Watt Radeon 7000 :lol: { tijdelijk....} Normale Boxed koeler van AMD.. ik zit er btw nog eens 2 seconden onder :-) 8) //CV : ik heb ook maar Corsair ValueRam , jij hebt er OCZ 3700 EB in zitten , toch wel een redelijk verschil volgens mij ? 8) btw CV, heeft de SoftMod je ook die laatste 4 pipelines gegeven ? :wink:
Link naar reactie
Deze tijd kan idd wel kloppen, je timings zijn immers wat slechter, toch zeker wel een nette overclock op die cpu. Kan zien dat het een Newcastle is :wink: [Edit] Ja, heb nu alle 16 pipes, maar dat is een op een Club 3D Vivo versie. Heb em in Engeland besteld via een vriend van me. Heb deze week geen tijd om te testen, zal volgende week wat resultaten laten zien :D
Link naar reactie
[quote:7acf39a63c="vdkleijn"]Ik vindt dat ik best een goede tijd heb en ik heb geeneens mijn computer overgeclocked. En het is gewoon een Pentium 4 op 3GHz en een Gigabyte 8KNXP moedertje en als klap op de vuurpijl 2x 512 mb geheugen. Natuurlijk PC3200[/quote:7acf39a63c] Wat voor tijd??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...