Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

[quote:013c6989a7="DukeH"]Ik heb idd 512MB DDR Kingston PC3200..... mijn Athlon op 200 FSB? Nah , da durf ik niet aan , aangezien hij stressed nu ongeveer 60 wordt..... Dat is een mooie temp , en die wil ik zo laten :)[/quote:013c6989a7] Je had er toch casefannetjes in gegooid? Of koelt dat arctic geval niet goed genoeg? [quote:013c6989a7]syzzer[/quote:013c6989a7] Wat maakt het nou voor dit topic uit enzo dat Syzzer de mod uitvoert? Stuur tweakermatt dan een PB!
Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:14e9a3f699="DukeH"]mja zal wel :roll: wa maakt het uit.... maar goed ik zeg er niks meer over. Nu weer ontopic , ipv kritiek leveren![/quote:14e9a3f699] Het doel van dit topic is een zo goed mogelijke score als jij allemaal aplicaties op de achtergrond draait wil je duidelijk geen leuke score voor jezelf neerzetten? of wil je gewoon even je neus laten zien hier? (niet op reageren....) als je nou eens doet wat ze zeggen kan je kijken of je wat lager kan halen :) misschien kan je zelfs je timings verlagen van je geheugen (omdat het toch lager draait dan de specs) en inter... jij zit netzo fout als matje ;) als je het er niet mee eens bent stuur lekker een pb naar de mod he
Link naar reactie
[quote:c368f105e1="Interficior"][quote:c368f105e1="DukeH"]Ja en? Ik had heel veel achtergrond applicaties draaien...[/quote:c368f105e1] [url=http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/PiFastzooi.jpg]Zie dit dan[/url] Daar had ik nog net wat meer zooi openstaan, en is maar met een 2600+, scheelt neit zoveel. En een Emulatie van windows op linux is echt wel wat zwaarder dan die progjes hoor, de HD moet namelijk alles eerst doen en daarna de Processor.[/quote:c368f105e1] kijk dit dan [url]http://home.wanadoo.nl/~tsahin/Foto's/Pifast%20score%2072.33.jpg[/url] met 72 sec 1800+ :)
Link naar reactie
[quote:5448380bf0="Interficior"][quote:5448380bf0="DukeH"]Ik heb idd 512MB DDR Kingston PC3200..... mijn Athlon op 200 FSB? Nah , da durf ik niet aan , aangezien hij stressed nu ongeveer 60 wordt..... Dat is een mooie temp , en die wil ik zo laten :)[/quote:5448380bf0] Je had er toch casefannetjes in gegooid? Of koelt dat arctic geval niet goed genoeg? [quote:5448380bf0]syzzer[/quote:5448380bf0] Wat maakt het nou voor dit topic uit enzo dat Syzzer de mod uitvoert? Stuur tweakermatt dan een PB![/quote:5448380bf0]Ja ik heb er 2 ingegooid , 2 casefans. Zonder casefans was hij stressed : 68 nu is hij stressed : 60 :D Scheelt enorm toch? :wink:
Link naar reactie
vind jammer dat de A64 zo de boel regeren, vond het wel mooi op de 3e plek te staan met mn XP1700... :D soms, als ik dan weer dit topic zie, dan wil ik ook wel weer de boel OC'en he, en dan doe ik dat ook even, maar dan moet ik alweer rebooten omdat mn stock CPU cooler het niet kan trekken :lol: btw; nette score nog wel met de mobile joost, moet wel meer kunnen he
Link naar reactie
[quote:b6ee1f3370="turbulence"]vind jammer dat de A64 zo de boel regeren, vond het wel mooi op de 3e plek te staan met mn XP1700... :D [/quote:b6ee1f3370] Waarom vind je dat jammer? is toch logisch, het is een nieuwe generatie CPU's van AMD en ze zijn gewoon sneller. Een zwaar OC systeem met een Athlon 64 hoefd helemaal niet duur te wezen. Ik snap niet dat men geen Athlon 64 2800+ of 3000+ koopt er overklokt naar 2700mhz of hoger, op GOT zie je er wel meer die dat doen, krijg je erg mooie Pifast resultaten mee van rond de 48 a 49. Voor mooie Pifast resultaten moet je niet meer aankomen met een AthlonXP 1700+ of 2500+ Mobile. Koop een Chaintech Value nForce 3 250GB chipset mobo (nog geen 100 eur) en een Athlon 64 3000+ (220 Euro) en gooi er watercooling op. daarmee blaas je zo onder de 50 seconden door.
Link naar reactie
@RD komt nog wel ;) eerst met dit spelen.... zo'n amd 64 is toch niet spannend :P @Turbulence, mjamja deze mobile's komen niet extreem ver schijnt.... geloof 2600 op water en 2 volt hebben ze liever niet... (exigence/erik en the doctor hebben van beide issues last, alleen the doc heb een andere gekocht geloof ik)
Link naar reactie
oke als je eigen nieuwe mp pc wil meten met de rest, had het op een andere manier gekund van, maar goed. Ik kom niet verder dan dit, baal een beetje van denk dat dit een pure geheugen probleem is en de verkeerde Corsair had gekocht, toch ? De hele zooi loop op een waterkoeling, maar als dit het maximaal is wacht ik op mijn AMD Athlon 64 3700 :lol: :lol: :lol: ff geduld, tuurlijk zal er daarbij beter geheugen in komen [img:77a90332c8]http://members.lycos.nl/pacificamdamg/computertotaal/PacificAMDoc2.JPG[/img:77a90332c8] Heb zelfs 2x dual Corsair 256 MB pc 3700 lopen op een ferq van 200.5 Mhz en loop 1 op 1 Andere geheugen beter of is this the end Greez PacificAMD
Link naar reactie
Ja dat zal wel, dus ik oc gewoon verkeerd om, dus mp lager en de FSB omhoog halen. Zal morgen eens proberen als hij de 230 fsb kan halen en hij heeft een betere score, kan me vriendin de pot op en geil ik op me systeem ;-) Zal ff loeren Thanks van you are not so a bad guy ;-) Je hoor het in je topic :) Greez PacificAMD
Link naar reactie
[quote:8225a22268="erik9287nl"]Kan iemand die TS niet even aanpassen? Er moeten volgens mij wat scores geupdate worden :wink:[/quote:8225a22268] Ah sorry erik aka exigence Ik moest eerst even zoeken wat je nou eigenlijk bedoelde :P Maar je bedoelt deze neem ik aan?: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/got/pifast52.25a.png welke voltages mods bios etc heb je gebruikt?
Link naar reactie
Ben nu eindelijk door de 50 seconde heen gebroken. 8) [img:d9e843edef]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/47.95.JPG[/img:d9e843edef] Specs zie onderschrift AMD PC. CPU temps zitten met dit resultaat rond de 47 Graden. Ga van het weekend even kijken of alles nog wat verder wil, 2700mhz moet te halen zijn, en de fsb kan ook nog wel wat omhoog. Maar [b:d9e843edef]47.95 [/b:d9e843edef]vind ik een erg mooi resultaat 8)
Link naar reactie
WOW :o Dat zijn nog eens resultaten, onderin de top 25 daar moet wel lukken, maar verder dan 47 seconden verwacht ik niet te komen, maar wie weet. Het geheugen moet een stuk verder omhoog kunnen tenslotte. Edit: bij watercoolin moet ik nr1 wel kunnen halen als ik me best doe: http://www.ministryofoverclocking.net/contests/list.php?klasse=2
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...